Dagens Sanning  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-06-30  |  Tid: 13:08:09

Ledig dag



Skrev jag inte igår att jag säkert skulle vakna runt 6 imorse?
Mycket riktigt så vaknade jag runt halv sex... Sjukt. Haha

Hade iaf en riktigt treevlig donken Dejt med Angelique igår kväll också.
Karlskoga festen hade ju varit igår, så det va ju en hel del folk på donken :P
Och även en kändis knallade ju in ^^ Självaste Petter, och han satte vid bordet mitt emot oss typ. Så ca 2-2,5 meter ifrån oss satt han å hans gäng :P
Va riktigt trevligt, dock är jag väl inget stort fan av Petter, men är ju alltid kul att vara nära en ;)

Idag blir det lugnt, ska åka å hämta paket från Ellos tänkte jag. Annars blir det nog lugnt, ska ju jobba hela helgen. Fick förfrågan om att jobba idag 16-21, men neej tack. Har ingen lust att köra 7 dagar i rad faktiskt. Behöver ha min lediga dag idag.

Gjorde en print screen idag med på MB :P Min session ligger fortfarande på 1 plats med 1682 besökare den senaste veckan, dvs de senaste 4 dagarna den legat uppe ^^ Tihii.



Denna bodyn kommer faktiskt från Korsetten. Och är gryyymt nöjd med den :D
Är riktigt glad att det är så många som kikat på den sessionen :D

Nej nu blire chill och hoppas på att solen kommer till balkongen snart så man kan sätta sig där å sola lite :D

Puss Hej!


Dagligt  |   Kommentarer (2)
Datum: 2011-06-29  |  Tid: 16:34:17

Sista arbetsdagen!



Fy fan vilken härlig plåtning jag hade igår tillsammans med Peter. Faan va skojj det va.
Känns som att man känt personen i flera år, va så lätt att umgås med honom, prata, skratta, skämta jaa allt..!
Lättar verkligen upp stämningen, speciellt när man försöker se seriös ut på bilden å så säger han nåt som får en att börja asgarva. Oj oj oj..
Ja d va skojj!
Timmarna mellan 19-23 gick jävligt fort, kändes ju bara som ett ögonblick. Men vi fick många grymma bilder tagna.. ;) Haha.
Bjuder kanske på någon här i bloggen, får se, men någon i underkläder ska väl allt kunna funka? :D Så vi får se :D
Ska bli kul att lägga upp bilder som en session på MB sen ^^ kanske får mer intressanta mail om plåtningar då. man får hoppas iaf :D
Men jag hade riiiiktigt kul iaf. Så hoppas man kan ses snart igen och fota. Får väl se om jag fixar plåtningen nere i skåne så man kan ta vägen förbi där med och fota lite :D

Nu är sista arbetsdagen gjord, är ledig imorgon. Helt underbart! Få sovmorgon deluxe! Men kommer säkert vakna vid sex iaf bara för att liksom. Haha
Skulle haft plåtning imorrn.. Men det blev inställt för fotografen hade fått oväntade utgifter denna månad.. Så vi får skjuta på det. Men ska väl ligga på lite där så han inte glömmer bort mig. ^^ Vore ju trist.

Ikväll blir det en Donken dejt med Angelique ^^ Ska bli trevligt.
Nya glas har ju kommit ^^

NU blir det en powernap!
Puss Hej!


Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-27  |  Tid: 20:11:58

Attans!



Arvika blev visst inställt!
Haha, jaja, sånt som händer.
Vi får hitta på nåe annat att göra istället ^^ nemas problemas.

Svar på kommentar vart man ansluter sig till VIP, det är inte här, utan det är om jag börjar blogga på det andra sället. Vi får se hur det blir med det. Men lär märkas om jag börjar blogga där också, kommer skriva när jag gör det här ^^ Lovar.

Ser fram emot imorgon då det blir plåtning på Clarion Hotell i Örebro :D Wiie! Ska bli kuligt.
Tog en powernap förut och det va väääldigt välbehövligt om man säger så. Känner mig mycket piggare och kommer säkerligen somna ändå ikväll. Känner det på mig.

Måste snart boka biljett till tåget till Stokholm också, så jag får en plats. ^^ Kommer ju va där mellan 7-10 juli. Ska bara se om pappa kan va kissevakt också :P Hoppas på det iaf. Vore väääldigt snällt. Så länge det ser snyggt och städat och kattlådorna är rena så är det aldrig några problem. Och så kommer ju Busan flytta hem till Susanna här under veckan med så en tisse mindre.

Allt löööser sig. ^^

Puss Hej!


Dagligt  |   Kommentarer (3)
Datum: 2011-06-27  |  Tid: 16:43:40

Arvika den 14-16?



Nu är det ny vecka med nya möjligheter..
Eller haha jobb.. Jobb för hela slanten om man säger så. Jobbar hela veckan utom torsdag. Då äre ledigt.. trodde jag tills ja fick samtal om plåtning.. Betal plåtning ;) Nice nice!
Alexandra tjänar ihop storkovan lagomt till den 14 juli.

Vi får se hur det blir på torsdag, måste ju ha med mig någon till Örebro.. Vill ju absolut inte åka själv.
Men det löser sig nog ^^
Kanske. Haha!

Jag och L har nu blivit sams och lagt att groll bakom oss. Nu jävlar startar vi om på ny kula ^^ Det känns gött det.
Så vi ska väl eventuellt, förhoppningsvis till Arvika festivalen ihop ^^ Så kommer få ställa in en plåtning som ja har inbokad den 16e.. För det skulle va jävligt nice att få göra nåe skojj ihop med dig!
Så vi får se, vi får prata mer om det :D
Å om vi drar dit så får jag kanske träffa sötaste Björn, han har ja ju pratat med i evigheter men inte träffat ännu. Så det vore ju nice faktiskt. Han är ju så fiin ^^ Å snygg, å söt.. jaa ^^
så håller tummarna.
Glad att du träffat någon ny som får dig att må bra ^^

Nu vill jag också träffa nån. Haha..! Det där med att lägga ner killar funkar inte. För att dom är så mysiga. Klart man vill ha nån. Så jaa, kommer man till Arvika och få träffa Björn så ja vem vet ;) haha.
Allt kan hända. Eller så kanske man träffar någon annan istället.

Jag ska faktiskt bjuda på en bild från min och Jonas plåtning!


Tankar  |   Kommentarer (2)
Datum: 2011-06-26  |  Tid: 22:24:38

Messed up!





Jag vet inte vad ja ska skriva.
Jag vet inte vad jag vill skriva.

Fick ju en glädjande kommentar i bloggen..
Men fick ett sms också.. Hade ju försökt att förtränga honom. Komma över helt. Och enda sättet att göra det innebär ju att man ska helt radera allt som finns. Å så kom det ett sms.
Känner att jag kunde inte va trevlig å glad över att han hörde av sig, för det är jag inte.
Bara för att det ä den 26 juni idag så innebär det inte att det är en glad dag.

Jag vill fokusera framåt. På att må bra. På mig. Mitt modellande som kanske börjar ta farn nu. Kanske börjar blogga på en annan sida med. Vi får se hur det blir med det faktiskt.
Får fundera lite mer på det.
Där kommer det i så fall komma upp mer bilder och vågade bilder för dem som ansluter sig till VIP. Men jaja, vi får se.

Funderar även på lite andra saker.. men jaa.. vi får se hur allt blir.. Jag vet inte just nu. 

Puss Hej! 


Dåliga dagar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-26  |  Tid: 17:51:43

Bakslag Deluxé


Har ju mått så otroligt bra sen den 16 juni typ.. Men nu så blev det visst ett bakslag på det jag undantryckt. Det kommer flera saker på en gång nu märker jag.
Dels för att jag uptäckte att det är den 26 juni idag. Varför det är ett datum ja kommer ihåg tänker jag inte dra upp och är det ingen som kommer ihåg det heller så gör det inget.
Jag vet och det räcker.
Trodde verkligen inte att det skulle slå tillbaka så som det gör just nu. Jag mådde ju så otroligt bra!
Killar är skit, och inget jag kommer orka engagera mig i just för tillfället.. Inte på ett bra jävla tag iaf för dom bara sårar å sviker precis hela tiden.. Dom fattar verkligen inte vad det gör med psyket eller själen eller ens hjärtat.. Iaf inte i det ögonblicket då de krossar allt.
Nu är väl inte tjejer ett dugg bättre, men jag har fan aldrig sårat någon.


Arvingarna - Nattens sista spårvagn

säg vad ska jag gör för att du ska älska mig
säg vad jag ska göra, ska jag göra det för dig
jag vill ha dig kvar, men jag lät dig ända gå
jag begick mitt största misstag, ångrar mig så

säg vad ska jag göra, om du inte vill förstå
säg vad ska jag göra, jag har ingenstans att gå
och jag vet så väl, du var sårad när du gick
men jag hoppas du vill ge mig ett ögonblick

nattens sista spårvagn tar mig tyst genom stan
vägen verkar längre än på dan
jag skulle gärna rest med flyg och tåg och båt
allt jag ville säga är förlåt

säg vad ska jag göra för att du ska tro på mig
säg vad jag sak göra jag ska aldrig svika dig
jag vill vara där, i din närhet någonstans
så jag ber dig att du bara ger mig en chans

nattens sista spårvagn tar mig tyst genom stan
vägen verkar längre än på dan
jag skulle gärna rest med flyg och tåg och båt
allt jag ville säga är förlåt



Har iaf fått några fina redigerade bilder från Jonas idag. Men det är nog inget som kommer upp här. Vet inte riktigt än. Vi får se. Det märks helt enkelt.

Imorgon är det jobb som gäller, 7-16 och även på tisdag, sen så drar jag in till Örebro, till Clarion Hotell och plåtar lite med en fotograf. Ska bli nice det iaf. Kommer nog bli många bra bilder där också.


Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-25  |  Tid: 22:10:32

Plåtning 1 avklarad.




                            

 

 
 

=) om Fullt schema ^^

Hjärteko.. Wow...

daniel om Hårfärgs narkoman? Nej icke än ;P:

Den rumpan skulle jag vilja kyssa på,mums.

 
  daniel om Så underbart glaaad!!:
Du är grymt sexig,skulle vilja träffa dig och fota.Men skulle nog få kåtslag.puss en beundrare,från kristinehamn


Haha vilka söta kommentarer ^^ Tackar för dom ^^
Alltid trevligt med beundrare. Kanske kommer upp nån mer bild under morgondagen.
Har ju fotat med Jonas igår och idag. Det blev mååånga bra bilder tycker jag. :D Någon kommer säkert skickas in och förstoras upp.
Måste seriöst ta mig till IKEA under veckan så ja kan få upp bilderna på väggen.

Men jaa, det har varit en bra fredag och lördag. Hämtade Jonas på stationen i Degerfors och körde dit han med.
Hihi, det va liite roligt idag, vi stod vid en dunge nästan i Degerfors och fotade, så hade jag tagit av mig så ja bara hade stay ups, string å högklackat på mig, så stannar det en bil på andra sidan gatan vid hundbadet/rastplatsen. Och helt plötsligt när vi fotar så ser jag en hund, å tätt efter kommer det folk från bilen å ska ta en promenad.. så ja sätter händerna för brösten snabbt och vänder mig om. Hahaha!! Å sen lite senare när vi håller på o fotar o bilen åkt, så kommer polisen å kör in på rastplatsen! HA HA HA! Men de fikade säkert bara lite snabbt eller nåt för de kom inte bort till oss, de såg oss inte heller hoppas jag. Oj oj oj... :P

Men jaa, vi får se om det kommer upp nån bild här. Och det kommer ju komma upp foto sessioner på MB med :D Wiie!

Jaja, nu vet ni att jag lever och mår bra och har haft en bra helg :)

Puss Hej!

Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-06-23  |  Tid: 21:53:22

Nu tar jag helg !



Då va sista arbetsdagen gjord inför helgen.. ^^
Nu tar vi midsommar helg och njuter för fulla muggar... Eller ja, halvt iaf. Jonas kommer ju hit imorrn och vi ska fota hela helgen typ.. Han åker hem på söndag tidig förmiddag så vi har massa tid att fota :D ska bli såå kul!

Men vilken hektisk dag det har varit idag.. Gått i ett hela dagen tycker jag. Enda lugna stunden vi hade va väl när vi käkade frukost... Sen har det varit full rulle hela dagen. Men då har ju iaf dagen gått fort och det är skönt.
Jag har hunnit med att sova en liten stund, sen har jag även varit iväg och handlat o grejjat så det finns mat i helgen ^^

Jaa,  nee nu har ja inte så mycket mer att delge er tyvärr.
Blir nog inte så aktiv under helgen.

Men uppdaterar på söndag.
Kanske då med någon bild ^^

Puss Hej!


Mig  |   Kommentarer (2)
Datum: 2011-06-22  |  Tid: 15:41:38

Fullt schema ^^



Första veckan i juli blire fullt upp.
Nu har jag fått ordning på mina plåtningar :D

Och det ser ju ut så här tillsvidare:

Midsommar, Jonas kommer hit ^^

5 juli - Fotografering här i Karlskoga med fotograf från Luleå (tror ja d va)
7 juli - Åker till Jonas i Sthlm och plåtar litte
8 juli - Fotografering i Sthlm
9 juli - Fotografering i Sthlm förhoppningsvis om ja kan få han å ändra sig ang plats.
10 juli - Fotografering i Sthlm
Sen är det även två eller tre till på inbokning, får se med datum. Haha va taggad jag är!
Å det är ju betal fotograferingar som gäller så man blir ju lite rikare i kassan vilket alltid behövs ^^ Speciellt när man har operation på gång detta året är det tänkt i alla fall. 
Sen att det blir att ta hål i naveln och tungan får vi icke förglömma. Hoppar nog över näsan som det ser ut just nu. Men vet inte riktigt än. 
Fastnar mer och mer för peircing i naveln när jag kikar på Emelie Tjärnbros bilder. Snacka om fin brud asså!

Så vi får see :D
Men vi tar helgen först. 


Har varit hemma från jobb idag, mådde verkligen inte bra när jag vaknade.. Uscha!
Sen fick jag reda på att mormor har hjärtsvikt men hon mår bättre idag, sen ska de ta ett hjäteko med.. Hoppas det blir bra. Hon blir tillsvidare inlagd vad jag vet iaf, ingen planerad hemgång idag eller imorrn som det ser ut som nu iaf. Håller tummarna. Min älskade mormor <3

Nu blire chill. Jobb imorrn ^^
Puss Hej! 


Mig  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-06-21  |  Tid: 22:03:35

Hårfärgs narkoman? Nej icke än ;P



Nu sitter jag med svart hårfärg i. Susanna hjälpte mig ju att färga utväxten och sen lägga i resten av håret. Gött gött :D
Och imorrn är det dags för luggen.
Som ja skrev förut så ska det bli gött att kunna komma iväg till frissan eventuellt här snart med så man får nån fason med håret. Göra nåt kul med luggen så det inte ser så trist ut, att den bara hänger.

Tröttnar ja på det röda så blir deet svart igen tror jag.. Eller så kanske jag bleker det och färgar brunt igen kanske.. Vi får se helt enkelt vad det blir av det hela.


Ska skölja ur färgen snart.. Suttit med den ett tag tror jag.. Hehe.. ^^
Än har jag inte blitt nån hårfärgsnarkoman.. ;P

Puss Hej!


Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-21  |  Tid: 18:50:01

<3



<3 <3 <3

Nu du lilla Mormor får du ta och bli bra! Jag är inte redo att släppa taget om dig än!
Hoppas på liite bättre besked imorrn när jag ringer upp till avdelningen.


Jobb dag idag, 7-16. Gick mucho bra tycker jag. hade en ute runda, sen gick jag lite själv inne å hjälpte de som behövde hjälp.. ^^
Ska inte tråka ut er med mitt jobb :P

Ringde sen och bokade tid för att fixa luggen ^^ Så imorrn blire mer rött i den och utväxten försvinner. Så sköönt.
coh så kommer Susanna hit idag och hälsar på, å så hjälper hon mig att färga bort utväxten på det svarta.. Wiie :D Kommer bli såå bra :D
Får väl se i juli om man orkar sig iväg till frissan å gör nåt åt ormnästet.. :P Vill ju behålla längden, men ändå göra nåt kul med det.. Så vi får väl se hure blir ^^

Nee, nu ska ja spinna vidare här.. :P
Puss Hej!


Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-20  |  Tid: 11:50:27

Jobb vecka.



Ja då var det måndag igen ^^
Ny vecka med nya möjligheter, eller ja, det blir mest jobb för min del.
Börjar klockan 14 idag, sen tis.tors så blir det 7-16. Riktiga heltidspass med andra ord.
Men det är bara dessa två veckor som är så, eller det är bara 10 dagar. Sen så blir det betydligt mycket mer softa pass ^^
Så jaa, idag blire 14 till 21 och efter det så äre en dejt med angelique som står på schemat. Skönt åv arva ner lite efter jobbet, vad funkar bättre än chill på donken eller max liksom ;P

Så jaa, det blir mest chill nu fram till jag börjar, ska äta lite frukost, vill vänta till så sent som möjligt så jag slipper bli så hungrig sen innan det blir lunch ikväll vid 18 typ..

Så jaa, kanske inte blir så mycket rolig update här under veckan.. Eftersom jag jobbar och kommer säkerligen va halvdöd efter jobbet och typ slockna tiiidigt.. :P


Nee, nu säger ja Puss Hej och chillar vidare ^^


Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-19  |  Tid: 17:07:26

Mini semester



Min mini semester i juli verkar kunna urarta sig rätt bra tror jag :D
Wiie wiie!! Taggad till tusen :D

Bara fortsätta i samma stil och stuk så ska nog detta bli super tror jag :D Tihii.
Ska bara hitta någon som vill följa med mig ner till Liseberg också och åka karuseller. Vill ju åka balder, Kanonen och den nya Atmosphere juuh! Samt allt annat som höjdskräcken, fritt fall, lisebergsbanan o allat annat som går fort och snurrar runt :D Älskart!

Men vi får se hur det blir. Men hoppas iaf att jag ska kunna ta mig neråt. Vore gött att få göra nåt kul i sommar när man inte jobbar. Och innan man börjar skolan ^^
Stockholm kommer det ju garanterat bli iaf, och det ser jag fram emot.

Jag är så otroligt glad, jag förstår inte vart jag fått all denna egergin och glada inspirationskällan ifrån..?
Men jag klagar inte.
För livet verkar kunna lösa sig till något bra och det gillar jag.

Nej nu blire chill i soffan en stund. Ska ev dammsuga lite här snart med. Behövs.
Ska kika på Indisious ikväll tänkte jag med.


Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-19  |  Tid: 16:20:40

Lista från Angelique


Hittade en lista på Angeliques blogg ^^



MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Svart
färg 2: Grön
färg 3: Lila

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Japp det har jag verkligen ^^
Fått ditt hjärta krossat: Haha, behöver jag ens svara på det?
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nee, faktiskt inte.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nope, not that I knooow.
Kysst en kompis: Not yet, det kommer säkert ;)

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej det vill jag inte. Bara lägga till ett efternamn
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Den spenderades med mina vänner
Vilken tid vaknade du idag: 06,20.....
Vad gjorde du igår runt midnatt: Gjorde mig iordning för sängen typ
Någonting som du längtar till: Midsommar och några dagar i juli (Blir rik kvinna;) )
Senaste gången du träffade din pappa: Igår runt 21..
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Har inget jag vill ändra, håller på att uppnå saker sakta men säkert
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: HAHAHAHA Jaa!
Vad gör dig irriterad just nu: Inget irriterar mig just nu för jag är glad glad glad
Långt eller kort: Långt?
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är så jävla snäll, har bra humor, ställer alltid upp när jag kan. Finns för mina vänner. Och att jag faktistk ser bra ut ^^

DIN FÖRSTA:
Operation: Inte gjort någon än, men det kommer
Piercing: Har ingen, för öronen räknas ju inte direkt tror ja? ;P Men näsan och tungan är på gång!
Tatuering: Inte införskaffat mig någon sådan ännu
Bästa vän: Emilie
Sport: Jag sporta? jag gav mig väl på fotboll en sväng men det va inte min grej. Haha.
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: Räknas stelkrampen? Haha
Förälskelse: Ska ja va ärlig så va det Skoghall ^^ Ja han fick heta det.
Alkohol du drack: Cider

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Fina ögon måste han ju ha ;P
Kramar eller pussar: Pussar är något jag föredrar
Kortare eller längre: Längre tack, men är han lika lång så gör det faktiskt inget
Romantisk eller spontan: Romantiskt är ju mysigt :D
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar måste ja nog säga då


Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-18  |  Tid: 12:58:46

Forstätter att må bra ^^



Igår blev det jobb då, och guud vilken hektisk kväll det blev, inte en lugn stund alls förutom rasten, då fick man i sig lite käk och sen va d bara att köra stenhårt igen fram till kl 20,45 typ.
Seeen fick man gå hem :) Men jobbar med med bra personer så blir kvällen bra ändå ^^

Kom hem och Emilie kom hit en sväng, det va trevligt måste jag säga. Vi kollade Trassel och pratade, fick även en härlig massage som va välbehövlig.
Fick även mitt schema igår som jag blev VÄLDIGT nöjd över, fick mina två veckor i juni som jag ville ha :D Så nu kör jag lör-tors och så jobbade jag ju igår.. Så 7 dagar i sträck.
Och så är jag ledig midsommar, men då har jag andra planer faktiskt.

Då kommer Jonas hit och så ska vi fota :D Wiie! Ska bli skojjigt. Då behöver man inte tänka på några tåg eller nåt, för han sover kvar en natt som det ser ut nu. Så d är skönt, kan man ta allt i lugn och ro. Å bara köra liksom. Toppppppen! Är taggad :D
Och så kommer det bli fler plåtningar i juli för då har jag en liten mini semester som jag boka in plåtningar på :D
D blir nice det ^^

Idag så blir det jobb 16-21 ^^ Det är kul att gå till jobbet när man trivs, då får man tillbaka gnistan och funderar på om man kanske ska jobba med detta ett tag. Men jaa, jag vet inte, kommer ju jobba extra till hösten iaf under tiden jag går i skolan, samtidigt som jag kommer va kvar hos Pelmatic med.
Så det blir nog kanon detta.. ^^
Och så kan jag spara pengar med, till operation. Har nog bestämt mig för att göra det faktiskt, för jag vill fixa det. För resa blir det nog inte i höst. Kanske blir en tur till Sthlm lite då och då.
Jag vill åka ner till Liseberg med, men vi får se, har ju hela sommaren kvar. Det är ju bara en början än så länge.

Men men, jaja jag är glad iaf. Mycket gladare än vad jag va i onsdags. Det va en mörk dag. Men jag tar en dag i taget och jag mår bättre hela tiden. Får väl lite små återfall, men intalar mig snabbt att det är inget att va ledsen över, det är fortfarande inte min förlust, det finns andra. Och jag ska fokusera på mig mig mig. Mitt jobb och skolan till hösten, sen om man träffar nån så äre väl så. Sånt som märks.

Nej nu har jag svamlat klart...
Chill å sen jobb ^^

Puss Hej!


Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-17  |  Tid: 13:08:17

HAPPY HAPPY HAPPY!



För idag är en såån bra dag :D
Jag har dels räknat på mina räkningar, och det lär nog gå ihop rätt bra denna månaden ^^
Sen ringde jag till CSN också å hörde om mitt återkrav påverkar kommande utbetalningar till hösten och det gör det icke, jag kommer få pengar.
Underbart!

För jag fick besked från Komvux idag :D Och jag har kommit in!



Kommer läsa på komvux till hösten, lutar det starkt åt just för tillfället.
Så det känns gött att vara antagen till komvux nu.
Jag är så glad glad glad! Det börjar gå bra nu tror jag. Förhoppningsvis håller det i sig. Haha :D

Ska iväg och tjäna lite pengar mellan 16-21 ^^ D ska bli trevligt. Hoppas ja inte får uterundan bara ;P Haha! Det reeegnar ju ute.
Men men, man tar det man får :D

Nu blire nog lite käk snart.. Hungrig.

Puss Hej!


Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-16  |  Tid: 18:09:49

Mår bättre trots allt.




Jag mår så otroligt mycket bättre idag. Inte trillat några tårar alls ^^ Skönt det. Och jag ska hålla fast i den här må bra känslan. Verkligen. För jag tänker inte gå och må dålöigt över någon annans förlust. Det är inte jag som förlorar något, det är faktiskt DU.
För du vet inte vad du går miste om. En jävligt bra tjej om ja får säga det själv, som är trogen till 100% och verkligen satsar och ger allt. Men ja ja, gjort är gjort. Jag daltar inget.
Har raderat allt, eller ja det mesta iaf som går.. Är ju fortfarande massa såna där "gillar" man inte kan ta bort själv på fb.. Så dom får väl va kvar.. Kan leva med det.

Men jaja skit samma.. Inte min förlust som sagt, jag VET att jag kan få eller hitta någon ny rätt snart om jag vill. Fick ju tips om en person igår. Haha! Lite sött ^^
Och så kan man ju lägga till min fotograf som ja ska plåta med till den listan med, det ni!
Så jaa.. Det finns möjligheter till ALLT :D

Solen skiner ute och det är jätte härligt, så ska snart sätta mig ute på balkongen hade jag tänkt :)
har nyss ätit lite grillad kyckling med potatissallad och tzatsiki. Muums så gott.

Fick mera jobb, på söndag mellan 7-13 ^^ Hoppas på att få en tur till på kvällen sen med. Mucho money! Vill även ha en delad på lördag med. Får se om man kanske blir erbjuden det :D
Ska ta så mycket som ja bara kan. Men på måndag ska ja va ledig för då kommer Jonas hit och ska plåta mig ^^
Ska bli skojjigt :D:D Massa roooliga bilder ;) ;) He he he...
Nu finns inga gränser för foto heller.
Så då kommer det ut nya bilder på modellbilder med.. Wiie :D O kanske ännu fler fototillfällen ^^

Jag köpte filmen Trassel idag med. Så den ska ja se ikväll..
Funderar på om ja ska bege mig ut igen och köpa jordgubbar och vit chokladsås.. guud så gott det är :D
Å ha till filmen senare.. hmm hmm.. Jaa.. får fundera liite till :D

Nej nu ska ja fortsätta prata lite på msn och lyssna på Arvingarna. Haha.. ^^

Puss Hej!




Dåliga dagar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-15  |  Tid: 22:35:48

Bad day in my ass...






Behöver ja ens säga nåt?
Att jag redan visste detta, vad som skulle ske, att det förmodligen med stor sannolikhet inte kommer bli nåt.
Vågar inte satsa. Då har man hela svaret där, faktiskt.. Jag kan killar vid detta laget..
Det slår aldrig fel..
Jag kände det. Och det bekräftades av smset som avslutades med Kramar istället för Pussar.
Då sög det till sådär äckligt i magen..

Jag orkar inte gå in på några detaljer. Ska byta sängkläder imorgon så man får bort de där lakanen man delat.. Jag orkar inte detta.
Har starka aningar om att det är slut här.

Jag orkar inte gå in på mer.. KANSKE skriver i privata bloggen.. KANSKE. Vet inte än.
Jag har ingen ork just för tillfället och jag gråter typ hela tiden.. (vilket jävla erkännande tillsvaghet) (Jag är svag, jag vet)


Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-15  |  Tid: 15:06:49

Ensam


Japp, nu är jag ensam igen efter 5 dagar av sällskap.
Har haft det trevligt och mysigt. Och jag tycker om honom så himla mycket.
Vi har inte tagit oss för med så mycket, mest bara varit, sovit länge, vart ute på en promenad, fixat och käkat mat.. osv osv.. jaa.. Lugna dagar med andra ord.
jag va ju iväg och jobbade i måndags så då fick han roa sig på egen hand, men det verkade ha gått bra. :)

Orkar inte gå in på så mycket detaljer just för tillfället.
Jag hoppas bara att det fortsätter åt ett bra håll, att vi fortsätter att ses o att han tycker lika för mig som jag för han. vi får se helt enkelt.
En dag itaget.


Ska snart iväg och jobba igen, va iväg 7-10 idag med så det är bara att hugga i med ett pass till 16-21.
Ska jobba fredag och lördag med 16-21 båda dagarna. Blir great det!!
Får väl se om man får inne eller ute tur idag under eftermiddagen.. det märks, hoppas på inne så man kommer in i det mer och sen kör på med ute turen. Men jaa vi får se.
Hoppas på att få jobba en del nu när jag står tillgänglig som vikare typ hela tiden. Måste skaffa mig ett par bättre tofflor så jag inte får så ont i ryggen när jag jobbar.. eller svanken är det som tar mest stryk hos mig.. Uscha! Men jaja, det blir nog väl med det.

Ska icke ställa mig som tillgänglig när det är dags för plåtning, som blir här under nästa vecka, måndag eller tisdag. Får se vilken dag. Märks det med. Hoppas vädret är på vår sida då. 

Kan ju säga att det är tomt nu... Väldigt tomt.. Men jag har ju kissorna.. Mina underbara. 

Nu blire att chilla ner sig i soffan en liten stund. 
Puss Hej!
 


Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-06-12  |  Tid: 17:04:00

Kass Uppdatering.


Ber om ursäkt för den kassa uppdateringen.
Men jag har ju mitt hjärta här just för tillfället.
Han kom hit efter 19 någongång i fredags. Och det har eller är toppen härligt att ha honom här. Tycker om honom så mycket.
Och det verkar som att det är samma från hans sida. Jag hoppas iaf det ^^

Får se när han åker hem, jag vet inte ännu om jag följer med honom ner ett par dagar eller om jag åker ner lite senare.. Måste ju ta reda på det här med jobbet... För jag är pissed off just nu.
har ju blivit lovad vecka 25-32, i fredags fick jag reda på att jag bara är planerad vecka 29-32.. När jag blivit LOVAD hela semesterperioden, så detta får dom lösa. För jag är arg som ett bi. Eller så måste jag hitta nåt tillfälligt under 25-29.. hur det nu ska gå liksom..?? Dooh!
Aja, jag ska prata med chefen imorgon och höra.. För jag kan ju stå som tillgänglig under hela perioden, men man vet ju liksom inte hur mkt man får jobba egnetligen som bara timvikarie.

Idag så är det promenad nu snart på planeringen, sen ska vi fixa lite käk i form av kött i ugn med pommes och sås å sallad till.. Det ska bli gott.
Och sen blire nog mys och chill i soffan resten av kvällen :D Och imorrn vaknas jobb.

Jaa, nu har jag uppdaterat er lite grann :)

Puss Hej!


Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-06-09  |  Tid: 18:41:18

Rakt upp i topp!





Och jag gick helt plötsligt upp till första plats!
Fatta hur stolt jag är :P Känns sjukt bra :D

Annars har dagen varit ritkgit bra idag, har jobbat mellan 7-16 ^^ Eller jag gick halv fyra typ för att jag skulle hinna in på hyresbostäder och fixa en sak. Imorgon får jag anslutningen inkopplad till min bänkdiskmaskin, så underbart gött :D
Lat? Jaa, men har man haft bänkdiskmaskin ett bra tag så vänjer man sig vid det och orkar då inte diska, jag orkade iofs knappt diska utan den också.. Värsta diskbergen. Jag hatar verkligen att diska.
Men nu är det fixat, och även parkeringsplats. Wonderful! Precis utanför huset.. det är vad jag kallar bra parkeringsplats.

Och nu under eftermiddagen har pappa vart här oh lagt på mera matta så det täcker hela golvet ute på balkongen. Jag har fixat och grejjat i sovrummet så alla flyttkartonger är borta där äntligen och Billy Bohylla ser lite hemtrevligare ut. Fått upp mina Afrikanska PartyLite djur på hyllan i sovrummet. Så nuhar ja verkligen mitt liffa Afrika tema i sovrummet :D Wiie!

Ska åka iväg och handla sen med tänkte jag. Så det finns lite grejjer inför helgen och så.. Kan va skönt att förbereda, samt lite kattsand ska jag också köra så jag kan göra rent o fräscht i lådorna, så fröken Skrutt kans bli duktig igen.. Kattjäkel å gå bredvid lådan... Hon som varit sååå duktig hela veckan vi bott här juh..

Imorrn så går jag 7-16 och så får vi se när mitt hjärta dyker upp. Runt 18 trodde han iaf :D Så då äre luugnt. Hoppas ja får mitt schema snart..... Kommer jobba 14-21 på måndag så dår får nog hjärtat roa sig på egen hand här i Karlskoga.. :P
Men han har ju ett gäng katter som sällskap ^^ Vi får väl se om Skruttan lägger sig mitt emellan när man ska sova sen.. D har hon gjort förut.. :P

Nee, nu ska ja åka å handla lite snart..!

Puss Hej!

Ps, Grattis till alla ER som tagit Studenten IDAG!
FY FAN VA NI ÄR BRA!


Mig  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-06-08  |  Tid: 12:28:30

2 dagar kvar.




Nu närmar det sig.... det närmar sig verkligen!!
Jag kan inte riktigt fatta det..
Det är 2 dagar kvar... 2 ynka dagar tills jag får se han. Tills jag får ha honom nära..
Jag har inga tvivel denna gången.
Kanske någon ynka pytteliten tvivel, men det är ju för att det kraschat så många gånger förr.
Men jag känner mig så säker på detta nu. Jag har tagit det lugnt, inte låtit mig rusa in i något..

De första mailen ja fick på E-kontakt är från 20/2 ^^ Och jag svarade, för att mailet va trevligt, det förgyllde min kväll och han såg bra ut, fins, söt, snygg.. ja, det som faller mig i smaken.. :D
Och sen så fortsatte det bara..
Vi hade väl ett litet uppehåll där när vi inte pratade med varandra, men så såg jag på hans FB status att han skaffat sig en Iphone och visste att han skulle uppdatera sig med en sån när det va dags för ny mobil, så kommenterade ^^ Eller skrev på FB chatten tror ja.. Å så tog man upp allt o tog igen allt..
Känslorna började leka med mig, spela mig små spratt, att jag blev så lycklig o glad när ja fick ett sms eller ett mail på fb..
Det växte fram mer o mer..
Ja jag ska vara ärlig och säga att jag är kär. Det är jag.
Jag har dejtat en hel del.. och låtit mig ryckas med varje gång. Men det känns annorlunda nu. Det känns bra, det finns inga tvivel.

Mina vänner har ju märkt att jag säkert varit gladare, mer positiv att jag blir glad när det durrar till i telefonen.. En del av min släkt har ju märkt på mina FB statusar att jag längtar och är positiv.. Så ja, hela min omgivning har nog märkt att jag längtar efter mitt hjärta..

Och på fredag kommer han hit..! När vet jag inte riktigt..
Ska handla hem lite grejjer så d finns, tacos har vi ju planerat att käka ^^ En bra start tror ja.. Sen får vi väl ta det allt eftersom ^^
Ingen idé att planera massa.. Man får rätta sig lit efter vädret med.. Men hopaps det blir fint väder iaf :)

Jaa nee, nu äre dags att dammsuga lite och göra rent i kisselådorna :)
Sen äre dags att dra iväg till Bergmästaren å gå bredvid, 14-21 ^^

Ha d gött!
Jag tycker om mitt hjärta.. så otroligt mycket!

Puss Hej!


Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-07  |  Tid: 11:58:40

Klättrar uppåt!





Min session klättrar uppåt. Idag är jag 4 på topp 10 listan ^^
Awsoooome!


Mig  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-06-06  |  Tid: 15:10:38

Topp 10 lista



Detta är en Topp 10 lista på Fine Art - Naken.
Och jag ligger redan på 5e plats ^^
Det är en riktigt häärlig känsla måste ja säga :D
Där kan ni ju faktiskt se liiite av en bild!


Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-06  |  Tid: 14:09:12

Bra kritik från en glamourmodell!




Jag visade Sandra Reiche mina bilder jag och Angelique hade tagit.
Och fick dessa ord tillbaka:

De va jättefina! Gillar andra bilden bäst ;) Ja det är ju jättebra det :) Ska bli kul o se hur bilderna med Jonas blir :)

Sånt stärker mig! Och då vet jag att det kommer bli skit bra!
Har fått väldigt mycket bra kritik där bilderna finns också. En del av dem iaf.
Jag är på rätt spår!
Bara jobba å kämpa ^^

Jag kan inte lägga ut någon bild här för jag vet inte vilka som läser den riktigt, och jag vill inte att det ska läsas av någon som kan säga något till min familj för då blir det ramaskri och det har jag ingen lust med. Så tyvärr säger jag bara.

Puss Hej!


Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-06  |  Tid: 12:28:52

Sveriges Nationaldag



SVERIGES NATIONALDAG!
Det skall hyllas tycker jag.
Och de har gjort det på ett bra sätt och göra den röd, men fortfarande så finns det ju folk som måste jobba även om det är röd dag.
Men ja, den ska hyllas och firas. Titta bara på norskarna, de firar ju 17 maj rejält. Varför ska inte vi får göra det då med? Och sjunga nationaldagen utan att bli klassad som rasist... Det är sjukt..
Låt skolbarnen få sjunga Nationalsången på skolavslutningen, det är ju stort!

Jaa, Sverige kommer jag alltid att bo i. Finns inget annat land jag vill bo i. Jag trivs här och jag vill dö här. Så är det bara.
Ja jag vill leva jag vill dö i Norden!!



Nu ska jag åka till pappas jobb och tvätta bilen ^^ Orkade inte göra det igår, så får bli idag istället. Men det går ju lika bra, då kommer ju avfettningskemikalierna dit dom ska istället för ner i marken hemma på gården.. Så jaa, tummen upp för pappas jobb :) det går fort också, bara spraya på avfettning och sen så spola av med högrtyckaren. Klart ^^

Och resten av dagen blir lugn, ska nog skicka iväg en av mina bilder på förstoring. ^^ Och så ska jag försöööka röja i garderoben med kläder.... Hur det nu ska gå när ja inte vart in te IKEA och köpt mig några galgar ännu....
Så jaa vi får se hur det går ^^

Puss Hej!


Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-05  |  Tid: 12:00:02

Plåtning vid Sandudden




Igår blev det som sagt en plåtning med bästaste Angelique :D Kul att jag kunde bidra till att ditt fotosug kom tillbaka.. :D Nu får vi köra bilder med Audin snart ^^
Oj oj oj säger jag bara.. lite XxX material på det tror jag. Inget som direkt kanske kommer hamna i bloggen ^^ kanske nån lite mer diskret bild..
Men vet inte riktigt än. Haha.

Men kul vare, vi skulle ju ta Tower Beach först men där va det ju fullt med folk, och även vid gamla Sandviksbadet, så då tänkte vi på ett annat ställe som tydligen Emma och Simon brukar åka till. och när vi kom fram där jag skulle svänga in så känner jag ju igen mig direkt, där har ja ju badat flera flera gånger när jag varit mindre och varit ute hos Anna-Karin, nu pratar vi om Sandudden borta vid Knutsbol (Kosia) Och där va det inge folk alls så där blir bra.-
Och det blev det allt. Fick två bilder igår och ja, jag gillar dom. Iaf den i vattnet.

Ingen idé att säga för mycket. Men bra blev det i alla fall. Där kör vi fler gånger och vi bör ha med oss en assistent som håller i reflex skärmen. Haha. Jag blev ju lite halvt blind ett par gånger och Angelique hade lite problem med att hålla den och plåta.. Men Ja, det blev riktigt ba ändå. Nu väntar jag bara på att ena filen med bilder ska överföras..... Det tar tiiid vill jag lova.


Annars idag så blir det lugnt, jag ska åka förbi hos mormor en snabbis, hämta lite kattmat. Sen ska jag upp till pappa och tvätta av bilen litte ^^ Måste ju hålla reacern ren juh ^^ Rally Sandra och Diesel Doris, det är ett bra team det!
Och så ska jag till kyrkogården och plantera en ros eventuellt och ta bort gravlyktorna som vi haft där.
Så ser min söndag ut ungefär skulle ja tro. Blir väl å käka lite mat hos pappa också. Alltid lika trevligt och gott dessutom. Blev väl kanske stekt potatis med fläskkottletter idag.. Låter ju inte helt fel ^^

Jaa, det är väl så dagen ser ut ^^
Thats all for now.

Puss hej!


Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-06-04  |  Tid: 13:52:12

Hemma fest ^^



Ja igår blev det hemma fest :D
Fast innan det så blev det ju en tur på stan med Angelique :D Va massa trevligt. Köpte två linnen på HM som jag velat ha. Synd bara att det gröna med vatten melonen inte fanns.. Men men, det fanns ju i vitt så det fick bli det :D
Har bild på det ena linnet som jag tänkte lägga upp :D



Så lite linne shopping blev det och så åkte vi och käkade lite mat med.. Pkmmes å mild sås.. muums :D

Sen så blev det hem å städa lite innan jag skulle hämta pappa, han hjälpte mig att sätta upp de sista prylarna som skulle upp. Lampan i sovrummet, tavlorna i sovrummet och en spegel :d Jag är helt klart nöjd. Nu ska ja bara fixa rätt i Billy Bokhyllan också så äre typ klart i sovrummet, bara den där låånga lackhyllan som saknas som skall användas som sänggavel, men jag har inte kommit mig för att åka in till Karlstad än, han inte blivit så mycket tid över till det.
Får se om jag hinner i veckan efter jag gått bredvid någon dag.

Sen så blev det att dra iväg på hemma fest hos Angelique :D Det blev nice om man säger så, efter den lilla incidenten med Mr D.. Haha.. Eller säger vi fortfarande Mr MK? :P
Blev ett par cider och massa chill.. En helt toppen kväll, så som det ska vara, mycket skratt.

Idag så blir det att åka upp till pappa och käka lite mat och sen blir det fotografering nere vid Tower Beach med Angelique :D Kommer bli bra tror jag. Vi ska ta lite provbilder inför den kommande fotograferingen hade vi tänkt. Tur man har kompis med bra kamera och som är öppen för det mesta inom foto också. Eftersom det inte inkluderar mycket kläder i denna fotografering. Men jaa.. Vi får se hure blir :D bara köra på, go with the flooow :D
Och så blire väl allmänt lugnt skulle jag tro. Men inte mig emot.

Nee, nu ska jag ta mig en dusch och sen röra mig mot Bråten, eller innan det ska jag tanka. :P
Puss Hej!!


Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-02  |  Tid: 21:12:51

Efterlyses....



zx9r om Det tar aldrig slut..:

inte nog med att du är duktig å klarar alla prov!!!
du är vacker också!!


Vart har du tagit vägen på BD? Såg att du avreggat dig eller nåt?? :(
Skulle ju precis skriva till dig att jag fått VG i slutbetyg i Engelska B.. Och att jag flyttat klart.. Å att jag inte glömt bort dig.....

Hoppas du har det bra iaf om du läser detta.


Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-02  |  Tid: 21:01:48

Spontanitet



Dagen har ju varit lite småseg.. Men efter lite tänkande och funderande så bestämde jag mig för att åka in till Örebro och käka på Kina Muren med Susanna.. ^^
Man måste vara lite spontan ibland.
Det ska bli skönt sen när hon bor här så man slipper åka in till Örebro, utan bara kan åka ner till stan, på torget har vi en toppen kina restaurang :D
I okej prisklass med tycker jag :)

Men det va trevligt, vi käkade på buffen, och som vanligt så äter man ju alldeles för mycket första omgången så man känner sig helt svälld till andra omgången, och givetvis så ska man ju klämma ner lite efterrätt med.. Man är ju inte helt dum heller.. Eller?? ;)
Men gott vare och helt klart värt att åka in.

Fick ju komma ut lite med inte bara sitta inne.
Jag har blivit jätte duktig, iaf vad jag tycker. Jag har ju hiss här i huset, men den använder jag inte, går 3 trappor upp och ner istället, för att kunna träna låren å rumpan lite.. ^^ Efter tillräckligt mycket spring i trapporna så kommer man ju få fastare lår och rumpa ^^ I liike!'Och när Susanna flyttar hit så ska vi börja på träningslagret tillsammans.. Mycket roligare att träna med någon än själv. Så får det bli :D



Ska snart boka tid för att lägga i mer rött i luggen ^^ Trivs riktigt bra med detta. Å så man blir lite snyggare i håret när det är dags för plåtning numero 1 ^^


Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-02  |  Tid: 13:56:34

Kristi Himmelfärds dag..



Igår så blev det att flänga runt lite innan man tillslut kunde sätta sig ner i soffan.
Lämnade ju nycklar, va till skolan, va å handlade lite, åkte till till Coop Nära och berättade för henne om mitt betyg i engelskan, sen åkte jag nog hem tror jag.
Då kom Emilie och Ian en sväng för å kika på min nyinflyttade familjemedlem. Han ska bo här tills hans matte kan ta honom igen.
Hon ska ju till Rhodos och jobba i sommar, dit jag skulle också egentlgien, men jag hade ju ingen möjlighet att lämna ifrån mig katterna och sådär..
Men jag ska ha hand om hennes renrasiga perser Hubbe :)
Emilie och Ian föll för honom direkt, gjorde ju jag med när han kom hit. Så jaa, nej jag tycker inte dom är söta, men han är charmig och han är så himla snäll. Men söt på sitt lilla vis ^^ FAKTISKT.

Sen beställde jag lite kläder från Bonprix ^^ Två bikini överdelar, lite underkläder, även en korsett faktiskt ^^ Vi får väl se om den passar.. Kan ju va kul att ha på någon plåtning man ska göra här framöver.
Så vi får väl se.

Sen så blev det födelsedagskalas hos min kusin som fyller 30 år :)
Massa trevligt måste ja säga.

Sen så kom man äntligen hem och kunde varva ner.
Idag så äre ju Kristi flygare, inget speciellt med det tycker jag.. Men den är röd iaf, och imorrn äre ju klämdag så då ör man ju ledig, så det blir att vara lång ledig.
Så idag blire lugnt.. Är så gymt sugen på kina mat igen.. Hmm hmm.. Tål att tänkas på.
Klockan är ju bara 14 snart så ^^ Hade tänkt å pyssla å grejja lite i lägenheten, få upp alla resterande prylar. som de inne på badrummet, sovrummet, har ju Billy bokhyllan där inne.. tycker dock inte att den passar där eftersom den är svart, och jag har vit säng och en vit lackhylla uppsatt, samt gardiner som är i vitt med löv på. Men men, jaja.. den får stå där sålänge iaf.

Idag är det bara 8 dagar kvar :)

Nu säger jag Puss Hej!
Avslutar med ännu en blom bild jag tagit med min Canon.


Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-01  |  Tid: 15:52:31

Fyyy faaaaan va jag är bra!!



Jag gjorde det igen!!
Jag fick VG i Engelska B!!
Fy faaaaaaan va jag är bra!! Så jääävla bra!!



I'm Awsoooooome!!

Fatta vad detta gör med min ansökan till universitetet?! Den prioriteras mera eftersom jag fått ett högre betyg. Wohoo!! Mina chanser kommer att ökas. La la la!!

Vilken bra dag jag har just för tillfället!!

Puss Hej!


Gott & Blandat  |   Kommentarer (2)
Datum: 2011-06-01  |  Tid: 14:09:50

Canon PowerShot SX30 IS







Detta är två bilder jag tagit med min underbara kamera. Och jag älskar den för er som funderar på att köpa den. Har inte ångrat mig en sekund. Den är med överallt, ligger i väskan när jag går ut ifall det är något jag vill fota.
Rosen tog jag hemma hos pappa. Och även lilikonvaljerna hemma i trädgården. Gillar hur kameran lagt sitt fokus :)
Blommor är ju alltid lika lätt att ta på.
Men är man inte proffsfotograf så nöjer man sig med lite :)


Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-01  |  Tid: 09:34:30

Vilken lättnad.



Nu har jag lämnat ifrån mig nycklarna till lägenheten. Det är en riktigt skön känsla, en väldig lättnad.
Det finns anledning till varför jag flyttade ifrån den, från första början skulle jag flytta till ett hus.
Men det blev ändringar på det.
Men det finns en annan anledning till att jag även har flyttat. Det är inte många alls som vet om varför. Och det är inget jag kommer berätta heller. Jag kanske tar det i den privata bloggen.
 
Men det känns skönt, för nu ska jag fortsätta leva. Lämna all skit bakom mig.
Jag hade även ett par tuffa månader där när jag flyttade dit, jag blev sjukskriven från jobbet och fick inte ut några försäkringspengar vilket gjorde det vääldigt svårt att betala räkningar osv.. Även där ställde min far upp på mig och hjälpte mig. Utan han hade jag aldrig klarat det.

Så från och med idag, den 1 juni 2011 så börjar jag nystarten på mitt liv. Och börjar leva som en glad och lycklig tjej. Jag har mina vänner, dom vet vilka dom är. De skulle jag inte kunna leva utan. Jag har min familj. Och jag har även mitt hjärta som kommer hit om 9 dagar. Samt att jag har mina underbara fyrbenta monster.
Så jag har så mycket härliga människor/djur omkring mig att bara dom finns så hjälper dom till med vardagen.

Jag längtar så otroligt efter mitt hjärta, det känns så otroligt bra, känns så mycket bättre än vad det gjorde med Mr R igen. Med han kändes det bra, men jag saknade den där pirrane känslan.. Men Hjärtat har fått mig att känna den igen, får fjärilar i magen när ja läser sms från honom, när jag lyssnar på hans röstklipp, vet ni hur jäkla sjukt underbar röst han har eller?? *Raaaaaaw* säger ja bara.
Jag tycker om honom så himla mycket att jag finner inte orden för det längre. Helt sjukt. Vi har pratat sen den 20 februari ungefär. Så där kan man kalla det för att ta det lugnt framåt. Även om det inte längre behövs för jag vet vad jag vill och det är att va med honom.
Den 10 juni ses vi, och det ska bli underbart.

11 bra och dåliga månader precis på dagen har det varit. Nu ska jag se till att det bara blir bra månader här. Det är jag värd.
Och jag är värd att komma in på universitetet eller komvux. Så det hoppas jag verkligen på!