Dagens Sanning  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-06-30  |  Tid: 13:08:09

Ledig dag



Skrev jag inte igår att jag säkert skulle vakna runt 6 imorse?
Mycket riktigt så vaknade jag runt halv sex... Sjukt. Haha

Hade iaf en riktigt treevlig donken Dejt med Angelique igår kväll också.
Karlskoga festen hade ju varit igår, så det va ju en hel del folk på donken :P
Och även en kändis knallade ju in ^^ Självaste Petter, och han satte vid bordet mitt emot oss typ. Så ca 2-2,5 meter ifrån oss satt han å hans gäng :P
Va riktigt trevligt, dock är jag väl inget stort fan av Petter, men är ju alltid kul att vara nära en ;)

Idag blir det lugnt, ska åka å hämta paket från Ellos tänkte jag. Annars blir det nog lugnt, ska ju jobba hela helgen. Fick förfrågan om att jobba idag 16-21, men neej tack. Har ingen lust att köra 7 dagar i rad faktiskt. Behöver ha min lediga dag idag.

Gjorde en print screen idag med på MB :P Min session ligger fortfarande på 1 plats med 1682 besökare den senaste veckan, dvs de senaste 4 dagarna den legat uppe ^^ Tihii.



Denna bodyn kommer faktiskt från Korsetten. Och är gryyymt nöjd med den :D
Är riktigt glad att det är så många som kikat på den sessionen :D

Nej nu blire chill och hoppas på att solen kommer till balkongen snart så man kan sätta sig där å sola lite :D

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Nils
DATUM: 2012-03-17      TID: 19:53:27     BLOGGADRESS:

upp me liknande bilder här som på modellbilder..



kan ej se alla dina bilder eftersom ja ej har medlemskap..:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback