Mig  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-06-21  |  Tid: 22:03:35

Hårfärgs narkoman? Nej icke än ;P



Nu sitter jag med svart hårfärg i. Susanna hjälpte mig ju att färga utväxten och sen lägga i resten av håret. Gött gött :D
Och imorrn är det dags för luggen.
Som ja skrev förut så ska det bli gött att kunna komma iväg till frissan eventuellt här snart med så man får nån fason med håret. Göra nåt kul med luggen så det inte ser så trist ut, att den bara hänger.

Tröttnar ja på det röda så blir deet svart igen tror jag.. Eller så kanske jag bleker det och färgar brunt igen kanske.. Vi får se helt enkelt vad det blir av det hela.


Ska skölja ur färgen snart.. Suttit med den ett tag tror jag.. Hehe.. ^^
Än har jag inte blitt nån hårfärgsnarkoman.. ;P

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: daniel
DATUM: 2011-06-25      TID: 10:44:46     BLOGGADRESS:

Den rumpan skulle jag vilja kyssa på,mums.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback