Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-05  |  Tid: 12:00:02

Plåtning vid Sandudden




Igår blev det som sagt en plåtning med bästaste Angelique :D Kul att jag kunde bidra till att ditt fotosug kom tillbaka.. :D Nu får vi köra bilder med Audin snart ^^
Oj oj oj säger jag bara.. lite XxX material på det tror jag. Inget som direkt kanske kommer hamna i bloggen ^^ kanske nån lite mer diskret bild..
Men vet inte riktigt än. Haha.

Men kul vare, vi skulle ju ta Tower Beach först men där va det ju fullt med folk, och även vid gamla Sandviksbadet, så då tänkte vi på ett annat ställe som tydligen Emma och Simon brukar åka till. och när vi kom fram där jag skulle svänga in så känner jag ju igen mig direkt, där har ja ju badat flera flera gånger när jag varit mindre och varit ute hos Anna-Karin, nu pratar vi om Sandudden borta vid Knutsbol (Kosia) Och där va det inge folk alls så där blir bra.-
Och det blev det allt. Fick två bilder igår och ja, jag gillar dom. Iaf den i vattnet.

Ingen idé att säga för mycket. Men bra blev det i alla fall. Där kör vi fler gånger och vi bör ha med oss en assistent som håller i reflex skärmen. Haha. Jag blev ju lite halvt blind ett par gånger och Angelique hade lite problem med att hålla den och plåta.. Men Ja, det blev riktigt ba ändå. Nu väntar jag bara på att ena filen med bilder ska överföras..... Det tar tiiid vill jag lova.


Annars idag så blir det lugnt, jag ska åka förbi hos mormor en snabbis, hämta lite kattmat. Sen ska jag upp till pappa och tvätta av bilen litte ^^ Måste ju hålla reacern ren juh ^^ Rally Sandra och Diesel Doris, det är ett bra team det!
Och så ska jag till kyrkogården och plantera en ros eventuellt och ta bort gravlyktorna som vi haft där.
Så ser min söndag ut ungefär skulle ja tro. Blir väl å käka lite mat hos pappa också. Alltid lika trevligt och gott dessutom. Blev väl kanske stekt potatis med fläskkottletter idag.. Låter ju inte helt fel ^^

Jaa, det är väl så dagen ser ut ^^
Thats all for now.

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback