Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-16  |  Tid: 18:09:49

Mår bättre trots allt.




Jag mår så otroligt mycket bättre idag. Inte trillat några tårar alls ^^ Skönt det. Och jag ska hålla fast i den här må bra känslan. Verkligen. För jag tänker inte gå och må dålöigt över någon annans förlust. Det är inte jag som förlorar något, det är faktiskt DU.
För du vet inte vad du går miste om. En jävligt bra tjej om ja får säga det själv, som är trogen till 100% och verkligen satsar och ger allt. Men ja ja, gjort är gjort. Jag daltar inget.
Har raderat allt, eller ja det mesta iaf som går.. Är ju fortfarande massa såna där "gillar" man inte kan ta bort själv på fb.. Så dom får väl va kvar.. Kan leva med det.

Men jaja skit samma.. Inte min förlust som sagt, jag VET att jag kan få eller hitta någon ny rätt snart om jag vill. Fick ju tips om en person igår. Haha! Lite sött ^^
Och så kan man ju lägga till min fotograf som ja ska plåta med till den listan med, det ni!
Så jaa.. Det finns möjligheter till ALLT :D

Solen skiner ute och det är jätte härligt, så ska snart sätta mig ute på balkongen hade jag tänkt :)
har nyss ätit lite grillad kyckling med potatissallad och tzatsiki. Muums så gott.

Fick mera jobb, på söndag mellan 7-13 ^^ Hoppas på att få en tur till på kvällen sen med. Mucho money! Vill även ha en delad på lördag med. Får se om man kanske blir erbjuden det :D
Ska ta så mycket som ja bara kan. Men på måndag ska ja va ledig för då kommer Jonas hit och ska plåta mig ^^
Ska bli skojjigt :D:D Massa roooliga bilder ;) ;) He he he...
Nu finns inga gränser för foto heller.
Så då kommer det ut nya bilder på modellbilder med.. Wiie :D O kanske ännu fler fototillfällen ^^

Jag köpte filmen Trassel idag med. Så den ska ja se ikväll..
Funderar på om ja ska bege mig ut igen och köpa jordgubbar och vit chokladsås.. guud så gott det är :D
Å ha till filmen senare.. hmm hmm.. Jaa.. får fundera liite till :D

Nej nu ska ja fortsätta prata lite på msn och lyssna på Arvingarna. Haha.. ^^

Puss Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback