Tankar  |   Kommentarer (2)
Datum: 2011-06-26  |  Tid: 22:24:38

Messed up!





Jag vet inte vad ja ska skriva.
Jag vet inte vad jag vill skriva.

Fick ju en glädjande kommentar i bloggen..
Men fick ett sms också.. Hade ju försökt att förtränga honom. Komma över helt. Och enda sättet att göra det innebär ju att man ska helt radera allt som finns. Å så kom det ett sms.
Känner att jag kunde inte va trevlig å glad över att han hörde av sig, för det är jag inte.
Bara för att det ä den 26 juni idag så innebär det inte att det är en glad dag.

Jag vill fokusera framåt. På att må bra. På mig. Mitt modellande som kanske börjar ta farn nu. Kanske börjar blogga på en annan sida med. Vi får se hur det blir med det faktiskt.
Får fundera lite mer på det.
Där kommer det i så fall komma upp mer bilder och vågade bilder för dem som ansluter sig till VIP. Men jaja, vi får se.

Funderar även på lite andra saker.. men jaa.. vi får se hur allt blir.. Jag vet inte just nu. 

Puss Hej! 


Kommentarer
Postat av: Lulluh
DATUM: 2011-06-27      TID: 01:51:49     BLOGGADRESS: http://hottish.blogg.se/

Skit i honom, svara honom inte, han är bara ute efter sex, så skit i honom totalt! det mår både du och jag bäst utav.


Postat av: Daniel
DATUM: 2011-06-27      TID: 18:58:43     BLOGGADRESS:

Klart att jag vill ha sex med dig,du är ju en sexdröm,så otroligt het,puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback