Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-25  |  Tid: 22:10:32

Plåtning 1 avklarad.




                            

 

 
 

=) om Fullt schema ^^

Hjärteko.. Wow...

daniel om Hårfärgs narkoman? Nej icke än ;P:

Den rumpan skulle jag vilja kyssa på,mums.

 
  daniel om Så underbart glaaad!!:
Du är grymt sexig,skulle vilja träffa dig och fota.Men skulle nog få kåtslag.puss en beundrare,från kristinehamn


Haha vilka söta kommentarer ^^ Tackar för dom ^^
Alltid trevligt med beundrare. Kanske kommer upp nån mer bild under morgondagen.
Har ju fotat med Jonas igår och idag. Det blev mååånga bra bilder tycker jag. :D Någon kommer säkert skickas in och förstoras upp.
Måste seriöst ta mig till IKEA under veckan så ja kan få upp bilderna på väggen.

Men jaa, det har varit en bra fredag och lördag. Hämtade Jonas på stationen i Degerfors och körde dit han med.
Hihi, det va liite roligt idag, vi stod vid en dunge nästan i Degerfors och fotade, så hade jag tagit av mig så ja bara hade stay ups, string å högklackat på mig, så stannar det en bil på andra sidan gatan vid hundbadet/rastplatsen. Och helt plötsligt när vi fotar så ser jag en hund, å tätt efter kommer det folk från bilen å ska ta en promenad.. så ja sätter händerna för brösten snabbt och vänder mig om. Hahaha!! Å sen lite senare när vi håller på o fotar o bilen åkt, så kommer polisen å kör in på rastplatsen! HA HA HA! Men de fikade säkert bara lite snabbt eller nåt för de kom inte bort till oss, de såg oss inte heller hoppas jag. Oj oj oj... :P

Men jaa, vi får se om det kommer upp nån bild här. Och det kommer ju komma upp foto sessioner på MB med :D Wiie!

Jaja, nu vet ni att jag lever och mår bra och har haft en bra helg :)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback