Dåliga dagar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-26  |  Tid: 17:51:43

Bakslag Deluxé


Har ju mått så otroligt bra sen den 16 juni typ.. Men nu så blev det visst ett bakslag på det jag undantryckt. Det kommer flera saker på en gång nu märker jag.
Dels för att jag uptäckte att det är den 26 juni idag. Varför det är ett datum ja kommer ihåg tänker jag inte dra upp och är det ingen som kommer ihåg det heller så gör det inget.
Jag vet och det räcker.
Trodde verkligen inte att det skulle slå tillbaka så som det gör just nu. Jag mådde ju så otroligt bra!
Killar är skit, och inget jag kommer orka engagera mig i just för tillfället.. Inte på ett bra jävla tag iaf för dom bara sårar å sviker precis hela tiden.. Dom fattar verkligen inte vad det gör med psyket eller själen eller ens hjärtat.. Iaf inte i det ögonblicket då de krossar allt.
Nu är väl inte tjejer ett dugg bättre, men jag har fan aldrig sårat någon.


Arvingarna - Nattens sista spårvagn

säg vad ska jag gör för att du ska älska mig
säg vad jag ska göra, ska jag göra det för dig
jag vill ha dig kvar, men jag lät dig ända gå
jag begick mitt största misstag, ångrar mig så

säg vad ska jag göra, om du inte vill förstå
säg vad ska jag göra, jag har ingenstans att gå
och jag vet så väl, du var sårad när du gick
men jag hoppas du vill ge mig ett ögonblick

nattens sista spårvagn tar mig tyst genom stan
vägen verkar längre än på dan
jag skulle gärna rest med flyg och tåg och båt
allt jag ville säga är förlåt

säg vad ska jag göra för att du ska tro på mig
säg vad jag sak göra jag ska aldrig svika dig
jag vill vara där, i din närhet någonstans
så jag ber dig att du bara ger mig en chans

nattens sista spårvagn tar mig tyst genom stan
vägen verkar längre än på dan
jag skulle gärna rest med flyg och tåg och båt
allt jag ville säga är förlåt



Har iaf fått några fina redigerade bilder från Jonas idag. Men det är nog inget som kommer upp här. Vet inte riktigt än. Vi får se. Det märks helt enkelt.

Imorgon är det jobb som gäller, 7-16 och även på tisdag, sen så drar jag in till Örebro, till Clarion Hotell och plåtar lite med en fotograf. Ska bli nice det iaf. Kommer nog bli många bra bilder där också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback