Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-15  |  Tid: 15:06:49

Ensam


Japp, nu är jag ensam igen efter 5 dagar av sällskap.
Har haft det trevligt och mysigt. Och jag tycker om honom så himla mycket.
Vi har inte tagit oss för med så mycket, mest bara varit, sovit länge, vart ute på en promenad, fixat och käkat mat.. osv osv.. jaa.. Lugna dagar med andra ord.
jag va ju iväg och jobbade i måndags så då fick han roa sig på egen hand, men det verkade ha gått bra. :)

Orkar inte gå in på så mycket detaljer just för tillfället.
Jag hoppas bara att det fortsätter åt ett bra håll, att vi fortsätter att ses o att han tycker lika för mig som jag för han. vi får se helt enkelt.
En dag itaget.


Ska snart iväg och jobba igen, va iväg 7-10 idag med så det är bara att hugga i med ett pass till 16-21.
Ska jobba fredag och lördag med 16-21 båda dagarna. Blir great det!!
Får väl se om man får inne eller ute tur idag under eftermiddagen.. det märks, hoppas på inne så man kommer in i det mer och sen kör på med ute turen. Men jaa vi får se.
Hoppas på att få jobba en del nu när jag står tillgänglig som vikare typ hela tiden. Måste skaffa mig ett par bättre tofflor så jag inte får så ont i ryggen när jag jobbar.. eller svanken är det som tar mest stryk hos mig.. Uscha! Men jaja, det blir nog väl med det.

Ska icke ställa mig som tillgänglig när det är dags för plåtning, som blir här under nästa vecka, måndag eller tisdag. Får se vilken dag. Märks det med. Hoppas vädret är på vår sida då. 

Kan ju säga att det är tomt nu... Väldigt tomt.. Men jag har ju kissorna.. Mina underbara. 

Nu blire att chilla ner sig i soffan en liten stund. 
Puss Hej!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback