Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-06-23  |  Tid: 21:53:22

Nu tar jag helg !



Då va sista arbetsdagen gjord inför helgen.. ^^
Nu tar vi midsommar helg och njuter för fulla muggar... Eller ja, halvt iaf. Jonas kommer ju hit imorrn och vi ska fota hela helgen typ.. Han åker hem på söndag tidig förmiddag så vi har massa tid att fota :D ska bli såå kul!

Men vilken hektisk dag det har varit idag.. Gått i ett hela dagen tycker jag. Enda lugna stunden vi hade va väl när vi käkade frukost... Sen har det varit full rulle hela dagen. Men då har ju iaf dagen gått fort och det är skönt.
Jag har hunnit med att sova en liten stund, sen har jag även varit iväg och handlat o grejjat så det finns mat i helgen ^^

Jaa,  nee nu har ja inte så mycket mer att delge er tyvärr.
Blir nog inte så aktiv under helgen.

Men uppdaterar på söndag.
Kanske då med någon bild ^^

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: daniel
DATUM: 2011-06-26      TID: 00:34:30     BLOGGADRESS:

Du har en grymt läcker kropp,sexig utstrålning,din rumpa gör mig helt vild,snälla mera bilder,hundra pussar på musen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback