Mig  |   Kommentarer (2)
Datum: 2011-06-22  |  Tid: 15:41:38

Fullt schema ^^



Första veckan i juli blire fullt upp.
Nu har jag fått ordning på mina plåtningar :D

Och det ser ju ut så här tillsvidare:

Midsommar, Jonas kommer hit ^^

5 juli - Fotografering här i Karlskoga med fotograf från Luleå (tror ja d va)
7 juli - Åker till Jonas i Sthlm och plåtar litte
8 juli - Fotografering i Sthlm
9 juli - Fotografering i Sthlm förhoppningsvis om ja kan få han å ändra sig ang plats.
10 juli - Fotografering i Sthlm
Sen är det även två eller tre till på inbokning, får se med datum. Haha va taggad jag är!
Å det är ju betal fotograferingar som gäller så man blir ju lite rikare i kassan vilket alltid behövs ^^ Speciellt när man har operation på gång detta året är det tänkt i alla fall. 
Sen att det blir att ta hål i naveln och tungan får vi icke förglömma. Hoppar nog över näsan som det ser ut just nu. Men vet inte riktigt än. 
Fastnar mer och mer för peircing i naveln när jag kikar på Emelie Tjärnbros bilder. Snacka om fin brud asså!

Så vi får see :D
Men vi tar helgen först. 


Har varit hemma från jobb idag, mådde verkligen inte bra när jag vaknade.. Uscha!
Sen fick jag reda på att mormor har hjärtsvikt men hon mår bättre idag, sen ska de ta ett hjäteko med.. Hoppas det blir bra. Hon blir tillsvidare inlagd vad jag vet iaf, ingen planerad hemgång idag eller imorrn som det ser ut som nu iaf. Håller tummarna. Min älskade mormor <3

Nu blire chill. Jobb imorrn ^^
Puss Hej! 


Kommentarer
Postat av: =)
DATUM: 2011-06-25      TID: 11:45:33     BLOGGADRESS:

Hjärteko.. Wow...

Postat av: emelie
DATUM: 2012-11-13      TID: 23:29:52     BLOGGADRESS:

fin blogg! tack så mycket för din komplimang =) bara du skaffar dig en navel percing grymt snyggt och gör ej ont heller ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback