Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-19  |  Tid: 17:07:26

Mini semester



Min mini semester i juli verkar kunna urarta sig rätt bra tror jag :D
Wiie wiie!! Taggad till tusen :D

Bara fortsätta i samma stil och stuk så ska nog detta bli super tror jag :D Tihii.
Ska bara hitta någon som vill följa med mig ner till Liseberg också och åka karuseller. Vill ju åka balder, Kanonen och den nya Atmosphere juuh! Samt allt annat som höjdskräcken, fritt fall, lisebergsbanan o allat annat som går fort och snurrar runt :D Älskart!

Men vi får se hur det blir. Men hoppas iaf att jag ska kunna ta mig neråt. Vore gött att få göra nåt kul i sommar när man inte jobbar. Och innan man börjar skolan ^^
Stockholm kommer det ju garanterat bli iaf, och det ser jag fram emot.

Jag är så otroligt glad, jag förstår inte vart jag fått all denna egergin och glada inspirationskällan ifrån..?
Men jag klagar inte.
För livet verkar kunna lösa sig till något bra och det gillar jag.

Nej nu blire chill i soffan en stund. Ska ev dammsuga lite här snart med. Behövs.
Ska kika på Indisious ikväll tänkte jag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback