Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2013-06-25  |  Tid: 04:29:29

Sommar o sol!

Hallo på er!

Ni fick ju aldrig någon bild på hur håret blev :)
Kommer här!


Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2013-06-17  |  Tid: 23:43:00

London frieri!

Hallu!
Nu blev det ju ingen uppdatering från London eftersom det gick lite segt med internet på telefon.
Men har haft det jätte härligt!
Efter lite missöden på fredagen när vi skulle åka. Men iväg kom vi.

Lördagen spenderades med shopping på Primark, Disney store och lite små shoppar. Åkte även runt med buss som tog oss till massa olika ställen och sevärdheter.
Har åkt London eye! Jösses va högt det va! Och så åkte vi över London Bridge :) käkat massa god mat.
Va även in på en av Europas största leksaks affärer, Hamleys :D

Vid Big Ben runt kl 12 på söndagen så friade jag till min Joacim och han svarade JA! Så jag är blivande Fru Larsson! Hoppas på ett bröllop nästa år. Vi får se ;)
Men älskling blev lagomt chockad!

Söndagen blev det mest buss åkande för å se så mycket som möjligt. Lite mer shopping, bland annat på Harrods och M&M world.

Har haft en underbar resa. Sitter just nu i bilen påväg hem till Degerfors för att lämna av svärisarna och sen hämta våran vovve och efter det hem till våra kissor o bara mysa o sova!

Puss Hej!! ❤

 


Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2013-06-14  |  Tid: 01:40:01

Operation färga o experimentera

Hello angels! ❤
Håller just i denna stund på att färga håret. Och experimenterar lite också. Kommer bli så snyggt ;P


Imorgon åker vi till London, eller ja idag blir det. 16.15 lyfter planet. Underbart skönt ska det bli!
Ska packa klart väskorna så det är klart till sen när vi åker mot Arlanda.
Lämna Taco hos Mia. Kommer sakna honom o katterna massor!

Bild kommer på hur håret blir ;)
Och jag ska försöka uppdatera lite i London :)


Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2013-06-05  |  Tid: 00:05:55

Bitch!


Shopping  |   Kommentarer (0)
Datum: 2013-06-04  |  Tid: 01:27:05

Lite mer shopping ^^

 
Hey darlings!
 
Blev lite mer shopping ikväll.
Så nu har jag precis allt jag behöver till London.
Blir till att kika efter lite snygga mjukisbyxor, hittade ett par jag ville ha men inte i den färgen. Hade velat ha ljusgrå men fanns bara svart o mörk grå. Men möjligheterna är stora i Londons billiga märkes butik som vi ska gå in i. Ska kika efter ett par snygga skor då med :)
 
Japp, dagens shopping resulterade i
 
Denna i lila färg :)
 
 
Denna :D Köpte ju ett linne igår med samma text, tycker de är lite fräna faktiskt :D
Kan välja annat än bara grönt ;) Å det är snyggt med lite färg, inte bara svart o grått som jag brukar ha.
 
 
Ja okej, denna är lime grön, men den fanns bara i rosa annars och jag är inte en rosa människa. Så detta va givet :)
 
 
Dessa två snygga par leggings :)
Samt 5 par lite somriga leggings som går till knäna. Kommer passa perfekt att ha till några av linnena :) Och en klänning jag har från modehus. De 3/4 leggingsen kostade 85 kr ihop. Får se om jag hinner få dem tills vi åker. Annars så får jag ha dem i sommar här hemma istället.
 
Så jaa :) Jag känner mig nöjd. Nu behöver jag inte köpa kläder på hela året. Och för de här billiga pengarna jag lagt ut för dessa skulle man aldrig någonsin komma undan med i butik i stan liksom.
 
Nöjd nöjd!
Funderade faktiskt på ett annat linne, men de lär ju finnas kvar. Och så får man se vad London har för utbud. 11 dagar kvar nu ^^ Wiie!
 
Puss Hej!

Shopping  |   Kommentarer (0)
Datum: 2013-06-03  |  Tid: 07:45:47

Lite shopping :)

 
Hallu darlings!
Här kommer ett nytt inlägg till er.
 
Vi har köpt huset vi tittade på som jag skrev om. Och vi flyttar in i slutet av aug. Så jävla gött! Helt fucking underbart. Längtar som bara den.
Och jag har köpt två akvarie ställningar med som ska stå nere i ena rummet i källaren. Kommer bli så awsome! Så vill ni ha räkor eller en kampfisk eller två så vet ni vart det kommer finnas :D Kommer även uppdatera min hemsida med firrarna.
Ny import från Thailand blir det i juli med. Nya kampfiskar! Super skoj!
Kommer komma räkor i veckan nu med antagligen, yeeej!
 
Aja!
Nog om det!
Det är 11 dagar kvar tills vi åker till London, underbart gött ska det bli. Bara vara, mysa, äta gött, gå på musikal, shoppa o ja NJUTA av den semestern vi får i år ;P
Så jag har klickat hem lite kläder som jag ska ta med till London.
 
Ett dödskalle linne, sådär ser det ut på baksidan :D
 
 
Detta snygga i grönt som på bilden :D
 
 
Detta, också i grönt som på bilden ;P Jag gillar grönt!!
 
 
Denna snygga tunna cardigan, i gult faktiskt. Har ju en likadan fast i USA mönster :)
Sen blev det även några långa linnen, grönt, gult, lila och blått. Sammanlagda kostnaden för linnena va 75 kr!
 
Va på jakt efter ett annat linne med som jag har hemma, med en tiger på som jag köpte på markanden.. Men hittade inte. Får leta vidare för såna skulle jag gärna vilja ha i fler färger :)
Detta alltså!
Vet ni vart de finns att beställa eller köpa så hojta gärna! :)
 
Nu väntar jag hem min älskling som har frukost med sig från donken.
Mumma!
Sen blire att sova bort halva dagen.
 
Puss hej!