Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-20  |  Tid: 11:50:27

Jobb vecka.



Ja då var det måndag igen ^^
Ny vecka med nya möjligheter, eller ja, det blir mest jobb för min del.
Börjar klockan 14 idag, sen tis.tors så blir det 7-16. Riktiga heltidspass med andra ord.
Men det är bara dessa två veckor som är så, eller det är bara 10 dagar. Sen så blir det betydligt mycket mer softa pass ^^
Så jaa, idag blire 14 till 21 och efter det så äre en dejt med angelique som står på schemat. Skönt åv arva ner lite efter jobbet, vad funkar bättre än chill på donken eller max liksom ;P

Så jaa, det blir mest chill nu fram till jag börjar, ska äta lite frukost, vill vänta till så sent som möjligt så jag slipper bli så hungrig sen innan det blir lunch ikväll vid 18 typ..

Så jaa, kanske inte blir så mycket rolig update här under veckan.. Eftersom jag jobbar och kommer säkerligen va halvdöd efter jobbet och typ slockna tiiidigt.. :P


Nee, nu säger ja Puss Hej och chillar vidare ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback