Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-19  |  Tid: 16:20:40

Lista från Angelique


Hittade en lista på Angeliques blogg ^^



MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Svart
färg 2: Grön
färg 3: Lila

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Japp det har jag verkligen ^^
Fått ditt hjärta krossat: Haha, behöver jag ens svara på det?
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nee, faktiskt inte.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nope, not that I knooow.
Kysst en kompis: Not yet, det kommer säkert ;)

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej det vill jag inte. Bara lägga till ett efternamn
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Den spenderades med mina vänner
Vilken tid vaknade du idag: 06,20.....
Vad gjorde du igår runt midnatt: Gjorde mig iordning för sängen typ
Någonting som du längtar till: Midsommar och några dagar i juli (Blir rik kvinna;) )
Senaste gången du träffade din pappa: Igår runt 21..
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Har inget jag vill ändra, håller på att uppnå saker sakta men säkert
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: HAHAHAHA Jaa!
Vad gör dig irriterad just nu: Inget irriterar mig just nu för jag är glad glad glad
Långt eller kort: Långt?
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är så jävla snäll, har bra humor, ställer alltid upp när jag kan. Finns för mina vänner. Och att jag faktistk ser bra ut ^^

DIN FÖRSTA:
Operation: Inte gjort någon än, men det kommer
Piercing: Har ingen, för öronen räknas ju inte direkt tror ja? ;P Men näsan och tungan är på gång!
Tatuering: Inte införskaffat mig någon sådan ännu
Bästa vän: Emilie
Sport: Jag sporta? jag gav mig väl på fotboll en sväng men det va inte min grej. Haha.
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: Räknas stelkrampen? Haha
Förälskelse: Ska ja va ärlig så va det Skoghall ^^ Ja han fick heta det.
Alkohol du drack: Cider

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Fina ögon måste han ju ha ;P
Kramar eller pussar: Pussar är något jag föredrar
Kortare eller längre: Längre tack, men är han lika lång så gör det faktiskt inget
Romantisk eller spontan: Romantiskt är ju mysigt :D
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar måste ja nog säga då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback