Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-21  |  Tid: 18:50:01

<3



<3 <3 <3

Nu du lilla Mormor får du ta och bli bra! Jag är inte redo att släppa taget om dig än!
Hoppas på liite bättre besked imorrn när jag ringer upp till avdelningen.


Jobb dag idag, 7-16. Gick mucho bra tycker jag. hade en ute runda, sen gick jag lite själv inne å hjälpte de som behövde hjälp.. ^^
Ska inte tråka ut er med mitt jobb :P

Ringde sen och bokade tid för att fixa luggen ^^ Så imorrn blire mer rött i den och utväxten försvinner. Så sköönt.
coh så kommer Susanna hit idag och hälsar på, å så hjälper hon mig att färga bort utväxten på det svarta.. Wiie :D Kommer bli såå bra :D
Får väl se i juli om man orkar sig iväg till frissan å gör nåt åt ormnästet.. :P Vill ju behålla längden, men ändå göra nåt kul med det.. Så vi får väl se hure blir ^^

Nee, nu ska ja spinna vidare här.. :P
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback