Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-06-12  |  Tid: 17:04:00

Kass Uppdatering.


Ber om ursäkt för den kassa uppdateringen.
Men jag har ju mitt hjärta här just för tillfället.
Han kom hit efter 19 någongång i fredags. Och det har eller är toppen härligt att ha honom här. Tycker om honom så mycket.
Och det verkar som att det är samma från hans sida. Jag hoppas iaf det ^^

Får se när han åker hem, jag vet inte ännu om jag följer med honom ner ett par dagar eller om jag åker ner lite senare.. Måste ju ta reda på det här med jobbet... För jag är pissed off just nu.
har ju blivit lovad vecka 25-32, i fredags fick jag reda på att jag bara är planerad vecka 29-32.. När jag blivit LOVAD hela semesterperioden, så detta får dom lösa. För jag är arg som ett bi. Eller så måste jag hitta nåt tillfälligt under 25-29.. hur det nu ska gå liksom..?? Dooh!
Aja, jag ska prata med chefen imorgon och höra.. För jag kan ju stå som tillgänglig under hela perioden, men man vet ju liksom inte hur mkt man får jobba egnetligen som bara timvikarie.

Idag så är det promenad nu snart på planeringen, sen ska vi fixa lite käk i form av kött i ugn med pommes och sås å sallad till.. Det ska bli gott.
Och sen blire nog mys och chill i soffan resten av kvällen :D Och imorrn vaknas jobb.

Jaa, nu har jag uppdaterat er lite grann :)

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: big3
DATUM: 2011-06-13      TID: 05:37:47     BLOGGADRESS:

stå på dig å sluta inte å skäll på dom!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback