Mig  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-06-08  |  Tid: 12:28:30

2 dagar kvar.




Nu närmar det sig.... det närmar sig verkligen!!
Jag kan inte riktigt fatta det..
Det är 2 dagar kvar... 2 ynka dagar tills jag får se han. Tills jag får ha honom nära..
Jag har inga tvivel denna gången.
Kanske någon ynka pytteliten tvivel, men det är ju för att det kraschat så många gånger förr.
Men jag känner mig så säker på detta nu. Jag har tagit det lugnt, inte låtit mig rusa in i något..

De första mailen ja fick på E-kontakt är från 20/2 ^^ Och jag svarade, för att mailet va trevligt, det förgyllde min kväll och han såg bra ut, fins, söt, snygg.. ja, det som faller mig i smaken.. :D
Och sen så fortsatte det bara..
Vi hade väl ett litet uppehåll där när vi inte pratade med varandra, men så såg jag på hans FB status att han skaffat sig en Iphone och visste att han skulle uppdatera sig med en sån när det va dags för ny mobil, så kommenterade ^^ Eller skrev på FB chatten tror ja.. Å så tog man upp allt o tog igen allt..
Känslorna började leka med mig, spela mig små spratt, att jag blev så lycklig o glad när ja fick ett sms eller ett mail på fb..
Det växte fram mer o mer..
Ja jag ska vara ärlig och säga att jag är kär. Det är jag.
Jag har dejtat en hel del.. och låtit mig ryckas med varje gång. Men det känns annorlunda nu. Det känns bra, det finns inga tvivel.

Mina vänner har ju märkt att jag säkert varit gladare, mer positiv att jag blir glad när det durrar till i telefonen.. En del av min släkt har ju märkt på mina FB statusar att jag längtar och är positiv.. Så ja, hela min omgivning har nog märkt att jag längtar efter mitt hjärta..

Och på fredag kommer han hit..! När vet jag inte riktigt..
Ska handla hem lite grejjer så d finns, tacos har vi ju planerat att käka ^^ En bra start tror ja.. Sen får vi väl ta det allt eftersom ^^
Ingen idé att planera massa.. Man får rätta sig lit efter vädret med.. Men hopaps det blir fint väder iaf :)

Jaa nee, nu äre dags att dammsuga lite och göra rent i kisselådorna :)
Sen äre dags att dra iväg till Bergmästaren å gå bredvid, 14-21 ^^

Ha d gött!
Jag tycker om mitt hjärta.. så otroligt mycket!

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: MRBIG3
DATUM: 2011-06-08      TID: 17:25:57     BLOGGADRESS:

VITT VIN Å RÄKOR KANSKE!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback