Gott & Blandat  |   Kommentarer (2)
Datum: 2011-06-01  |  Tid: 14:09:50

Canon PowerShot SX30 IS







Detta är två bilder jag tagit med min underbara kamera. Och jag älskar den för er som funderar på att köpa den. Har inte ångrat mig en sekund. Den är med överallt, ligger i väskan när jag går ut ifall det är något jag vill fota.
Rosen tog jag hemma hos pappa. Och även lilikonvaljerna hemma i trädgården. Gillar hur kameran lagt sitt fokus :)
Blommor är ju alltid lika lätt att ta på.
Men är man inte proffsfotograf så nöjer man sig med lite :)


Kommentarer
Postat av: Caramellus
DATUM: 2011-06-01      TID: 14:26:34     BLOGGADRESS: http://caramellus.blogg.se/

Fina bilder!



Sv. Vad bra :) Nu är jag 100 % säker på att jag valt rätt kamera att köpa :D


Postat av: Isabelle
DATUM: 2011-06-02      TID: 11:29:41     BLOGGADRESS: http://www.issa-angel.blogspot.com

Åh bilden på liljekonvaljerna är underbar Alexandra!!!!

Riktigt bra fotat tjejen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback