Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-18  |  Tid: 12:58:46

Forstätter att må bra ^^



Igår blev det jobb då, och guud vilken hektisk kväll det blev, inte en lugn stund alls förutom rasten, då fick man i sig lite käk och sen va d bara att köra stenhårt igen fram till kl 20,45 typ.
Seeen fick man gå hem :) Men jobbar med med bra personer så blir kvällen bra ändå ^^

Kom hem och Emilie kom hit en sväng, det va trevligt måste jag säga. Vi kollade Trassel och pratade, fick även en härlig massage som va välbehövlig.
Fick även mitt schema igår som jag blev VÄLDIGT nöjd över, fick mina två veckor i juni som jag ville ha :D Så nu kör jag lör-tors och så jobbade jag ju igår.. Så 7 dagar i sträck.
Och så är jag ledig midsommar, men då har jag andra planer faktiskt.

Då kommer Jonas hit och så ska vi fota :D Wiie! Ska bli skojjigt. Då behöver man inte tänka på några tåg eller nåt, för han sover kvar en natt som det ser ut nu. Så d är skönt, kan man ta allt i lugn och ro. Å bara köra liksom. Toppppppen! Är taggad :D
Och så kommer det bli fler plåtningar i juli för då har jag en liten mini semester som jag boka in plåtningar på :D
D blir nice det ^^

Idag så blir det jobb 16-21 ^^ Det är kul att gå till jobbet när man trivs, då får man tillbaka gnistan och funderar på om man kanske ska jobba med detta ett tag. Men jaa, jag vet inte, kommer ju jobba extra till hösten iaf under tiden jag går i skolan, samtidigt som jag kommer va kvar hos Pelmatic med.
Så det blir nog kanon detta.. ^^
Och så kan jag spara pengar med, till operation. Har nog bestämt mig för att göra det faktiskt, för jag vill fixa det. För resa blir det nog inte i höst. Kanske blir en tur till Sthlm lite då och då.
Jag vill åka ner till Liseberg med, men vi får se, har ju hela sommaren kvar. Det är ju bara en början än så länge.

Men men, jaja jag är glad iaf. Mycket gladare än vad jag va i onsdags. Det va en mörk dag. Men jag tar en dag i taget och jag mår bättre hela tiden. Får väl lite små återfall, men intalar mig snabbt att det är inget att va ledsen över, det är fortfarande inte min förlust, det finns andra. Och jag ska fokusera på mig mig mig. Mitt jobb och skolan till hösten, sen om man träffar nån så äre väl så. Sånt som märks.

Nej nu har jag svamlat klart...
Chill å sen jobb ^^

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback