Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-05-09  |  Tid: 16:17:44

Så underbart glaaad!!



Nu har det trillat ner en stooor sten från mitt bröst!
Jag har fått sommarjobb.
Kommer vara på Nya Bergmästaren vecka 25-32 ^^ Underbart!
Och så kanske jag får hoppa in på Österby om det krisar sig med folk. och hon sa även att jag kan ha chans att hoppa in efter semestern med när det fattas folk. Eftersom de vill försöka ha samma vikarier kvar som varit där ett tag sen. Så jaa, jag ser många möjligheter till extra jobb efter sommaren :D Underbart!
Jag är så himla glad nu!

Det löser sig verkligen, jobb ger pengar, pengar ger sparande. Och sparande ger då en buffert som man kan bygga upp.
För jag vill ju så gärna åka utomlands i höst/vinter med mitt söto :)

 

Kollade posten idag, och hade fått paket ^^ Visste ju vad det va.
Att öppna å se på det va dock en besvikelse... tyvärr.. Morr!
Men men, får se om ja kan byta det.

Har sån jävla mensvärk idag med..
Sjukt!
Sen jag slutade medmina mini-piller så har värken varit dödlig känns det som..
Ska lätt börja med dom snart igen! Så jag slipper allt vad värk och röd vecka är igen! Va så sköönt att inte tänka på det när ja åt dom..
Så det får bli att börja med dom här snart igen!! Så man slipper detta helvete!

Kanske ska orka mig ut i solen en stund iaf, så man får lite mer färg.. Är ju rätt nice att bygga upp en solbränna nu.
När man ska jobba hela sommaren sen :D Så underbart glaaad!!

Nee, nu mår jag bättre. Nu känns saker o ting lättare :D

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: daniel
DATUM: 2011-06-25      TID: 10:31:33     BLOGGADRESS:

Du är grymt sexig,skulle vilja träffa dig och fota.Men skulle nog få kåtslag.puss en beundrare,från kristinehamn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback