Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-06-09  |  Tid: 18:41:18

Rakt upp i topp!





Och jag gick helt plötsligt upp till första plats!
Fatta hur stolt jag är :P Känns sjukt bra :D

Annars har dagen varit ritkgit bra idag, har jobbat mellan 7-16 ^^ Eller jag gick halv fyra typ för att jag skulle hinna in på hyresbostäder och fixa en sak. Imorgon får jag anslutningen inkopplad till min bänkdiskmaskin, så underbart gött :D
Lat? Jaa, men har man haft bänkdiskmaskin ett bra tag så vänjer man sig vid det och orkar då inte diska, jag orkade iofs knappt diska utan den också.. Värsta diskbergen. Jag hatar verkligen att diska.
Men nu är det fixat, och även parkeringsplats. Wonderful! Precis utanför huset.. det är vad jag kallar bra parkeringsplats.

Och nu under eftermiddagen har pappa vart här oh lagt på mera matta så det täcker hela golvet ute på balkongen. Jag har fixat och grejjat i sovrummet så alla flyttkartonger är borta där äntligen och Billy Bohylla ser lite hemtrevligare ut. Fått upp mina Afrikanska PartyLite djur på hyllan i sovrummet. Så nuhar ja verkligen mitt liffa Afrika tema i sovrummet :D Wiie!

Ska åka iväg och handla sen med tänkte jag. Så det finns lite grejjer inför helgen och så.. Kan va skönt att förbereda, samt lite kattsand ska jag också köra så jag kan göra rent o fräscht i lådorna, så fröken Skrutt kans bli duktig igen.. Kattjäkel å gå bredvid lådan... Hon som varit sååå duktig hela veckan vi bott här juh..

Imorrn så går jag 7-16 och så får vi se när mitt hjärta dyker upp. Runt 18 trodde han iaf :D Så då äre luugnt. Hoppas ja får mitt schema snart..... Kommer jobba 14-21 på måndag så dår får nog hjärtat roa sig på egen hand här i Karlskoga.. :P
Men han har ju ett gäng katter som sällskap ^^ Vi får väl se om Skruttan lägger sig mitt emellan när man ska sova sen.. D har hon gjort förut.. :P

Nee, nu ska ja åka å handla lite snart..!

Puss Hej!

Ps, Grattis till alla ER som tagit Studenten IDAG!
FY FAN VA NI ÄR BRA!


Kommentarer
Postat av: MRBIG3
DATUM: 2011-06-09      TID: 18:55:37     BLOGGADRESS:

DU ÄR JU SNYGGAST I HELA SVERIGE HAR JAG INTE SAGT DET!!!GRATTIS TILL FÖRSTA PLATSEN!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback