Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-02  |  Tid: 13:56:34

Kristi Himmelfärds dag..



Igår så blev det att flänga runt lite innan man tillslut kunde sätta sig ner i soffan.
Lämnade ju nycklar, va till skolan, va å handlade lite, åkte till till Coop Nära och berättade för henne om mitt betyg i engelskan, sen åkte jag nog hem tror jag.
Då kom Emilie och Ian en sväng för å kika på min nyinflyttade familjemedlem. Han ska bo här tills hans matte kan ta honom igen.
Hon ska ju till Rhodos och jobba i sommar, dit jag skulle också egentlgien, men jag hade ju ingen möjlighet att lämna ifrån mig katterna och sådär..
Men jag ska ha hand om hennes renrasiga perser Hubbe :)
Emilie och Ian föll för honom direkt, gjorde ju jag med när han kom hit. Så jaa, nej jag tycker inte dom är söta, men han är charmig och han är så himla snäll. Men söt på sitt lilla vis ^^ FAKTISKT.

Sen beställde jag lite kläder från Bonprix ^^ Två bikini överdelar, lite underkläder, även en korsett faktiskt ^^ Vi får väl se om den passar.. Kan ju va kul att ha på någon plåtning man ska göra här framöver.
Så vi får väl se.

Sen så blev det födelsedagskalas hos min kusin som fyller 30 år :)
Massa trevligt måste ja säga.

Sen så kom man äntligen hem och kunde varva ner.
Idag så äre ju Kristi flygare, inget speciellt med det tycker jag.. Men den är röd iaf, och imorrn äre ju klämdag så då ör man ju ledig, så det blir att vara lång ledig.
Så idag blire lugnt.. Är så gymt sugen på kina mat igen.. Hmm hmm.. Tål att tänkas på.
Klockan är ju bara 14 snart så ^^ Hade tänkt å pyssla å grejja lite i lägenheten, få upp alla resterande prylar. som de inne på badrummet, sovrummet, har ju Billy bokhyllan där inne.. tycker dock inte att den passar där eftersom den är svart, och jag har vit säng och en vit lackhylla uppsatt, samt gardiner som är i vitt med löv på. Men men, jaja.. den får stå där sålänge iaf.

Idag är det bara 8 dagar kvar :)

Nu säger jag Puss Hej!
Avslutar med ännu en blom bild jag tagit med min Canon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback