Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-06-04  |  Tid: 13:52:12

Hemma fest ^^



Ja igår blev det hemma fest :D
Fast innan det så blev det ju en tur på stan med Angelique :D Va massa trevligt. Köpte två linnen på HM som jag velat ha. Synd bara att det gröna med vatten melonen inte fanns.. Men men, det fanns ju i vitt så det fick bli det :D
Har bild på det ena linnet som jag tänkte lägga upp :D



Så lite linne shopping blev det och så åkte vi och käkade lite mat med.. Pkmmes å mild sås.. muums :D

Sen så blev det hem å städa lite innan jag skulle hämta pappa, han hjälpte mig att sätta upp de sista prylarna som skulle upp. Lampan i sovrummet, tavlorna i sovrummet och en spegel :d Jag är helt klart nöjd. Nu ska ja bara fixa rätt i Billy Bokhyllan också så äre typ klart i sovrummet, bara den där låånga lackhyllan som saknas som skall användas som sänggavel, men jag har inte kommit mig för att åka in till Karlstad än, han inte blivit så mycket tid över till det.
Får se om jag hinner i veckan efter jag gått bredvid någon dag.

Sen så blev det att dra iväg på hemma fest hos Angelique :D Det blev nice om man säger så, efter den lilla incidenten med Mr D.. Haha.. Eller säger vi fortfarande Mr MK? :P
Blev ett par cider och massa chill.. En helt toppen kväll, så som det ska vara, mycket skratt.

Idag så blir det att åka upp till pappa och käka lite mat och sen blir det fotografering nere vid Tower Beach med Angelique :D Kommer bli bra tror jag. Vi ska ta lite provbilder inför den kommande fotograferingen hade vi tänkt. Tur man har kompis med bra kamera och som är öppen för det mesta inom foto också. Eftersom det inte inkluderar mycket kläder i denna fotografering. Men jaa.. Vi får se hure blir :D bara köra på, go with the flooow :D
Och så blire väl allmänt lugnt skulle jag tro. Men inte mig emot.

Nee, nu ska jag ta mig en dusch och sen röra mig mot Bråten, eller innan det ska jag tanka. :P
Puss Hej!!


Kommentarer
Postat av: Angelique
DATUM: 2011-06-04      TID: 16:20:28     BLOGGADRESS: http://kinkykitten.nu

Haha han kommer alltid vara Mr MK ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback