Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-06-06  |  Tid: 14:09:12

Bra kritik från en glamourmodell!




Jag visade Sandra Reiche mina bilder jag och Angelique hade tagit.
Och fick dessa ord tillbaka:

De va jättefina! Gillar andra bilden bäst ;) Ja det är ju jättebra det :) Ska bli kul o se hur bilderna med Jonas blir :)

Sånt stärker mig! Och då vet jag att det kommer bli skit bra!
Har fått väldigt mycket bra kritik där bilderna finns också. En del av dem iaf.
Jag är på rätt spår!
Bara jobba å kämpa ^^

Jag kan inte lägga ut någon bild här för jag vet inte vilka som läser den riktigt, och jag vill inte att det ska läsas av någon som kan säga något till min familj för då blir det ramaskri och det har jag ingen lust med. Så tyvärr säger jag bara.

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback