Dagligt  |   Kommentarer (3)
Datum: 2011-06-27  |  Tid: 16:43:40

Arvika den 14-16?



Nu är det ny vecka med nya möjligheter..
Eller haha jobb.. Jobb för hela slanten om man säger så. Jobbar hela veckan utom torsdag. Då äre ledigt.. trodde jag tills ja fick samtal om plåtning.. Betal plåtning ;) Nice nice!
Alexandra tjänar ihop storkovan lagomt till den 14 juli.

Vi får se hur det blir på torsdag, måste ju ha med mig någon till Örebro.. Vill ju absolut inte åka själv.
Men det löser sig nog ^^
Kanske. Haha!

Jag och L har nu blivit sams och lagt att groll bakom oss. Nu jävlar startar vi om på ny kula ^^ Det känns gött det.
Så vi ska väl eventuellt, förhoppningsvis till Arvika festivalen ihop ^^ Så kommer få ställa in en plåtning som ja har inbokad den 16e.. För det skulle va jävligt nice att få göra nåe skojj ihop med dig!
Så vi får se, vi får prata mer om det :D
Å om vi drar dit så får jag kanske träffa sötaste Björn, han har ja ju pratat med i evigheter men inte träffat ännu. Så det vore ju nice faktiskt. Han är ju så fiin ^^ Å snygg, å söt.. jaa ^^
så håller tummarna.
Glad att du träffat någon ny som får dig att må bra ^^

Nu vill jag också träffa nån. Haha..! Det där med att lägga ner killar funkar inte. För att dom är så mysiga. Klart man vill ha nån. Så jaa, kommer man till Arvika och få träffa Björn så ja vem vet ;) haha.
Allt kan hända. Eller så kanske man träffar någon annan istället.

Jag ska faktiskt bjuda på en bild från min och Jonas plåtning!


Kommentarer
Postat av: big3
DATUM: 2011-06-27      TID: 17:18:26     BLOGGADRESS:

skit va snygg du är å så mega sexig!!!



men var går man med i vip?

Postat av: Sabina
DATUM: 2011-06-27      TID: 19:03:26     BLOGGADRESS:

Tyvärr så har de tydligen ställt in arvikafestivalen och de kommer skicka in en konkursansökan :(

Postat av: jag
DATUM: 2011-06-29      TID: 00:52:20     BLOGGADRESS:

goaste tuttarna ever. glad för din skull..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback