Dagligt  |   Kommentarer (2)
Datum: 2015-04-07  |  Tid: 14:08:45

Arbetsförmedlingen here I come...

Jahopp, då va man på Arbetsförmedlingen idag då. Va här förra veckan med men behövde kontra med lite saker. Har intresserad fått mitt arbets.giv.intyg än men hittade ju lite andra papper som kan vara till hjälp. Så nu hoppas jag verkligen att det kan gå vägen!!!
Jag är så jävla värd ett jobb nu efter allt som varit, och behöver det eftersom man inte har mammadagar i all evighet liksom.

Så ja, ställa låt detta gå vägen. Det vore så underbart. Få en bättre inkomst för hela familjen. Även om det bara är halvtid det gäller så blir det mer i lön än vad jag får i mammapeng.

Så håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: David
DATUM: 2015-04-08      TID: 21:32:14     BLOGGADRESS:

Vad snygg du är:)

Postat av: Sandra
DATUM: 2015-04-13      TID: 19:15:13     BLOGGADRESS:

Hur går det med jobb?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback