Dagens Sanning  |   Kommentarer (0)
Datum: 2015-04-25  |  Tid: 22:27:00

Påhoppad, Kränkt, förtalad o kallad Lögnare!

 
 
Hade hoppats det inte skulle behöva gå såhär långt, men nu gör det de eftersom jag känner att det inte är okej någonstans med det som hänt det senaste dygnet!
Det hela började med att en person, namnet syns i bilden där jag får höra att jag har Seriösa problem när jag kommenterar på ett filmklipp med en kampfiskhona som är väldigt stressad. Denna person är praktikant på XL-Zoo i Stockholm. Och ja jag väljer att gå ut med namn i dessa fall för att en polisanmälan kommer även göras.
Här kommer bilden där allt började:
 
Här sägs alltså att jag har seriösa problem för att jag påpekade att den lilla kamphonan va stressad. Kampfiskar som jag håller kärt och kan en del om så vet jag när en hona är stressad. Det va inget negativt eller dumt med den kommentaren.
 
Igår så kom det ytterligare upp klipp i gruppen jag är med i med fiskar från denna butik XL-Zoo där denna personen är praktikant. Tycker inte det ser bra ut om man är praktikant och använder mobilen på arbetstid för att filma fiskar och lägga upp på facebook. Så jag bestlutade mig för att kontakta XL-Zoo via fb med mina synpunkter för att ansvarig kanske skulle ta tag i det och prata med sin personal. Detta är vad jag fick för svar av självaste Christer Fredriksson som är eller har stort ansvar för XL-Zoo samt Akvarielagret. Alla vet ju vart dessa butiker ligger vid detta laget. Stockholm.
 
 
I nästa ruta där konversationen fortsätter finns även ett inlägg på deras sida på Facebook, där en person skriver på deras logg. Och jag ska påpeka att det INTE är jag. Jag hade ingen aning om att detta inlägg skrevs förän jag fick en skärm dump från en person som sett att det skrivits. MEN XL-Zoo väljer att förtala MIG att det är JAG som skrivit under falsk facebook profil.
 
 

Här fortsätter alltså konversationen där det även påpekas att åsikt från praktikant är bra, dvs att de stödjer att praktikanten sagt att jag har Seriösa problem. INTE OKEJ av ansvarig på en butik att uttrycka att man ljuger o inte talar sanning samt att praktikantens åsikt är bra.
 
Efter att denna Adam postat inlägg på XL-Zoo:s sida så får jag privat meddelande från självaste Christer Fredriksson som alltså är ansvarig för Akvarielagret och XL-Zoo. Hur han uttrycker sig är verkligen INTE okej heller. Och han har INGEN rätt att uttrycka sig så som han gör i slutet att jag glömt medicineringen....
 

Jag får alltså ingen ursäkt alls ifrån den här människan som ska va ansvarig för två stora butiker i Stockholm. Det kallar jag att inte sköta sånt här på ett snyggt sätt. Och att skriva såhär till en KUND! Det är INTE okej!
 
Jag kommer göra en polisanmälan för kränkning och förtal på måndag då jag har all information som behövs för att väcka en polisanmälan som förhoppningsvis tas vidare.
 
Dela gärna inlägget för att folk ska få se hur man behandlas. Allt jag ville ha var en ursäkt för hur de har uttryckt sig emot mig för att inte gå vidare. Istället får jag höra att jag glömt medicineringen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback