Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2015-04-03  |  Tid: 04:15:14

Nytt och fräscht!

 
 
Sådääär! Då är det lite nytt och fräscht i headern och presentationsbild!
Nu ser det mer vad ska man säga... vuxet, moget för vad jag numer är, mamma och då ska man väl kanske bete sig efter det med? Jag menar, kanske inte det bästa med halvnaket på bloggen då. Visst, nu är ju Thea liten och kan ju varken läsa eller förstå vad en blogg är. Men omvärlden som läser, vänner o släkt :)
Visst, jag sa till mig själv att detta inte ska bli ännu "en sån där Jävla mammablogg" som allas bloggar blir typ efter de blivit mamma.
Är väl inget dåligt med det, men innan man blev mamma så va det mer om sig själv o livet o kanske hade ett annat namn. Sen kom barnet o då blev det helt plötsligt mamma till.... 23 år å mamma... 3 barns mamma vid 25 år osv osv...
Bloggen liksom dör från det den va och allt kretsar kring barnen. Vad barnen gör, vad barnen äter, när dom bajsar eller badar. Barn har en stor del av livet absolut, men man behöver väl inte låta det ta över? 
 
Min blogg ska inte bli sådan. Visst, nu kommer det väl inte undgå att det blir något inlägg om Thea, som grötfrukost. Men det va inte mycket mer än så. Och nu kanske det dröjer innan nästa inlägg om Thea.
Hon är 8 månader och blir 9 nu i april, det går undan med mycket här hemma nu. Men det är inget jag kommer slänga upp i bloggen rätt va det är. Kanske kommer i ett samlat inlägg istället.
 
Aja.. nu va det inte det jag skulle tala om ^^
Skönt med en ny fräsch header, får väl se om färgerna kanske ändras med tiden. Allt hänger på vad min söta o goa designer vän känner för. Hon har en hel del fria händer med bloggen bara hon vet vad jag vill liksom :)
Å hon som hjälpt mig är ju då Louise Sjögren besök hennes blogg en sväng. En go o gla Karlsta tjej med glimten i ögat! Alltid nya saker på gång :D
 
Nu ska jag försöka sova ;) John Blund glömmer av mig titt som tätt :P
 
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback