Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-04-06  |  Tid: 10:41:14

Ut på Östersjön :D




Snart så bär det iväg med bussen från Karlskoga till Stockholm för att bege sig ut på Östersjön med någon av VikingLines båtar, vilken vet jag faktiskt inte än ;P
Men det märks. Så länge den flyter säger pojkvännen... Hmm..



Ska bli skönt att komma bort lite, då det inte innefattar jobb i denna lilla resan. Utan får åka med älskipälski och två av hans trevliga vänner. Det ska bli så kul.

Och nej, jag har inte glömt bort frågestunden fortfarande, jag har bara ingen kamera fortfarande att spela in med. Och ni vill ha det i ett video inlägg så ska ni få det. Så länge kan ni ju kolla på min väns inlägg, hon gjorde ju precis ssamma sak som jag lovat er att ja skulle göra. Hade ingen aning om att hon också skulle göra så...
Så näste frågestund som blir, när det nu blir så kommer jag nog hitta på nåe skojjigare sätt att svara på dom.


Nej, nu ska ja dricka upp mitt te och packa det sista som ska med. Denna gång har jag inte värsta resväskan me dmig med grejjer, utan en liten weekendbag bara.. :D woho, eloge till mig!

Puss Hej så hörs vi imorrn när jag kommit hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback