Mig  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-08-07  |  Tid: 20:44:32

Mig




Jag kanske inte är någons första val, men jag är ett utmärkt val.
Jag kanske inte rik, men jag är värdefull.
Jag låtsas inte vara någon jag inte är, eftersom jag är bra på att vara mig.
Jag kanske inte är stolt över några av de saker jag har gjort tidigare, men jag är stolt över vem jag är idag.
Jag kan inte vara perfekt, men det behöver jag inte vara.
Ta mig som jag är, eller titta på mig när jag går iväg!
Jag är stolt över att vara mig ♥







Kommentarer
Postat av: daniel
DATUM: 2011-08-07      TID: 22:07:14     BLOGGADRESS:

Klart som faaan att du kommer att hitta din prins,snabbare än du tror,du är ung snygg sexig som synden,lek av dig nu,knulla runt flörta och lev livet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback