Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-09-02  |  Tid: 22:32:07

Söndag idag, imorgon, skola!

 
 
Söndag ^^ För en gångs skull känns det som söndag. För imorgon börjar jag skolan :D Det börjar kännas pirrigt i magen nu inför imorgon. Även fast det bara är en förläsning jag ska på. Inte direkt samtala med de andra, men jag ligger ju lite halvt efter tror jag. Men ska kolla upp allt det där imorgon.^^ Eller så är det första föreläsningen för alla imorgon eftersom det va upprop förra måndagen och sen lite kom igång liksom.. Så ja vem vet. Märks imöra.
Ska bli roligt att börja skolan igen, känner mig rätt taggad. Eftersom det är något jag vill göra.
 
Beställde lite häften som jag skall ha i delkurserna idag. Så ett steg på väg :D Och så har jag nog hittat en annan bok som jag ska ha också. Måste kolla med det där studiestödet jag kan få från unionen också.
Så jag får ersättning för litteratur materialet.
Så nu är man igång i alla fall. Bara hitta resten av böckerna med.
 
Ska nog ta å skaffa mig ett litet sånt där pennskrin också ^^ Tihi, som man hade när man va liten. Så man slipper ha alla pennor och sånt i väskan. Smidigt o bra måste jag säga. Vet att jag hade typ en zebra när jag va mindre, samt en krodkodil.. Måste nog ha kvar dom uppe hos pappa någonstans :D Så söta så ^^
 
 
Hörs imorgon efter första skoldagen :)
 
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback