Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-09-15  |  Tid: 11:51:11

Fullt upp!

 
 
Åh herrejävlar vilken dålig uppdatering det varit på denna bloggen ;P Men ja, jag har inte haft tid att uppdatera.
Har varit massa med skolan och så har vi varit till Örebro o shoppat lite.
Det är mycket på gång, mycket med skolan. Jag trivs verkligen med att vara universitets studerande. Mitt liv har blivit komplett om man säger så.
Jag börjar bli mycket gladare, för jag får göra det jag vill. Jag har min Joacim som jag tycker om otroligt mycket. Hr lägenheten o katterna. Ja, jag har allt jag behöver.
 
Så nu går det bra. Jobba lite då och då får det bli. Men annars jaa.. Toppen säger jag bara!
Är nöjd med min tillvaro. Fast det bästa vore ju om Jocke kunde få jobb så vi kan skaffa ett hus ^^ Hehe. Vore ju det ultimata.
 
Men aja.. ^^ Dagarna har flutit på väldigt bra.
Shoppingen i Örebro resulterade i 4 nya fiskar. 2 långa JumpHoods från WearIt, ett par snygga skor från ShoSho som skall stänga igen. Och även 5 dvd filmer från GameStop :)
 
Så jäkla snygga tycker jag!! Lite kilklack men ändå inte för höga så man kan använda dem till vardags :D
 
2 lite längre hood tröjor, eller JumpHoods som de heter. Man kan ju dra upp dragkedjan så huvuddelen blir igen zippad som med en JumpSuit.
Chockade med en lila ;) Och en vit! Tänkte ta grå och vit, men jaa.. lite färg behövs ju till hösten.
Fick paket från Gina också med två par Jeansleggings (jeansimitation) ett par blå och ett par svarta. rekomenderas verkligen! 99 kr! För er som inte kan eller tycker om att ha vanliga jeans och är ute efter ett par leggings i rimligt pris så rekomenderas dessa.. Speciell rekomendation till S som ja vet brukar använda leggings o så. Har faktiskt de svarta på mig på bild. :)
 
Köpte även en längre långärmad tunnare tröja eller tunika eller vad man skall säga. Finns ju såna där korta långärmade tshirts eller hur man skall benämna det, topp eller ja whatever. En lång sådan blev det. Får väl slänga in en bild någon gång. Samt en stickad kofta som verkar väldigt mysig :)
Unnar mig lite höstnytt i garderoben då jag skall rensa ut massa zip/hoods som jag inte använder alls.
 
Annars idag så blir det lugnt. Vi skall handla lite till tacos o ha mys ikväll med två filmer. Uptown Girls och The Game. :) Blir nog super duper!
Imorgon drar vi till Örebro igen och köper vår nya tv bänk från IKEA.
 
Så ser den ut :) Min 50tummare får plats i den så jaa :) Vi ska väl även köpa till några såna där insatser så man kan ha lite förvaring som inte behöver synas utåt :) Så det blir nog kanoners!!
Så får vi plats med tv spel, dvd o bioljudshögtalarna osv.
 
Så jaa, jag avrundar här så det inte blir så mycket mer text för er att läsa ^^
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: erika
DATUM: 2012-09-16      TID: 13:41:34     BLOGGADRESS: http://minimini.blogg.se

tack för din fråga, ja jag bor nere i Nossebro eller ja nu bor ju ca 9 km utanför:)
Riktigt snygga skor du har shoppat:) Hur länge kommer du plugga nu?Hur lång är kursen alltså:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback