Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-10-15  |  Tid: 14:10:30

Ingen bra dag idag.

 
 
Det finns dagar då man känner att allt är hopplöst, att saker o ting aldrig någonsin kommer lösa sig..
Idag är en sån dag. Då jag bara vill ligga i sängen å tycka synd om mig själv. Eller ja, bara försvinna ett tag. Men försöker hålla modet uppe. Känner mig otroligt hängig med.. :(
Jag vet ju vad mina problem är, men jag har inte råd att ta itu med dem tyvärr.. :/ Det är det jävligaste utav allt tyvärr. Annars hade jag löset ett å annat vid detta laget. Men ja det drar ner mig otroligt. Men jag kämpar på, för jag måste. För jag tycker om min Joacim så mycket. Och han ger mig så mycket glädje och kärlek, att jag orkar kämpa på! Pappa o Carina är toppen gulliga de med och även Jockes föräldrar! De är guld värda hela bunten! Jag vet att med tiden kommer det nog lösa sig, men ja.. Det kommer ta tid antagligen. :( Men det får väl va så.
 
Nej men ja jag har inte en sån bra dag idag tyvärr.. Men vi ska ju åka o kika på en 4a i Rosendal runt halv sex ikväll. Så får vi se, men jag hittade ett annat hus jag väldigt gärna skulle vilja ha. Det är jätte fint, inte så mycket att renovera och sånt gillar vi!
Men ja allt märks hur det blir :) Vi börjar med Rosendal. Då har jag nära till mormor i så fall eftersom det skulle va vägg i vägg ;)
 
Imorgon blir det skolan, föreläsning är ju viktigt. Måste ju börja med den där examinationsuppgiften. Tar det på onsdag :)
Eller börjar med den då! Hoppas det inte är alldeles för mycket att klura på eller mycket att skriva.
 
Nee, nu ska ja ta å mysa ner mig under täcket här i soffan!
Funderar på att beställa hem någon serie, har börjat kika på GG nu igen... Haha!
Ska fan förhandboka DH boxen med alla säsonger!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback