Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-11-08  |  Tid: 19:08:31

Lätta hjärtat

 
 
Så då har snart denna kvällen också passerat. Jocke ska snart åka å jobba och jag ska väl kika på Eclipse på tv. För tydligen så visade de bara första delen och sista delen på bio. Så ja det blir väl o kika på den.
Sen försöka sova eller något. Ska även göra rent akvariet så det också är gjort.
 
Är dock lite tråkigt för att ni håller den tredje stora scalaren på att dö också!! Jäkla piss skit.
Vette faan vad som händer med mina akvarier.. Eller fiskarna rättare sagt! Skit tråkigt!
Kanske bara är kampfiskar jag ska ägna mig åt. Vem vet.. :/ De verkar det ju iaf gå bra med än så länge.. Hoppas att de överlever iaf. Har ju lagt en del pengar på fiskarna liksom. Vore ju trist om de också dog.
 
Jag känner något konstigt inom mig.. vad det är vet jag inte. Och jag kan alltså som vanligt inte sätta punkt på det. Men det är något som tynger mig..
Men det löser sig nog med tiden, det lossnar säkert vad det nu är. Det brukar det ju göra. Måste bara komma på vad det är.
Kanske tynger lite för att man ska på begravning imorrn, det är alltid tungt med begravning. Jag ska mest bara med som ett stöd för en vän som jag hittat tillbaka till. Som jag aldrig släpper igen.
Men jag kände även den här personen lite rann. Umgicks med honom o Susanna ett par gånger och det jag minns va att vi hade väldigt trevligt. Vi gaddade ihop oss lite mot Susanna o skrattade mycket!
Det är med det som är det som är ;) Kommer du ihåg det Daniel? Att jag lärde mig det men Susanna inte kunde ;)
Jag hoppas du sover gott, eller grejjar med massa hyss uppe bland änglarna ;) De kan behöva få det lite livat och jag tror nog du lättar upp stämningen där.
Begravning ska inte va lätt, och jag vet med mig själv att jag kommer fälla många tårar. Det får man, det är tillåtet.
 
Men ja det kanske är en liten del av det som tynger. Jag tror iaf det.
 
Nu fick jag ur mig det.
Puss hej

Kommentarer
Postat av: SÄÄSSYY
DATUM: 2012-11-10      TID: 18:57:49     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se

Åh min älskade vackra daniel :( alla minnen kommer jag alltid bära med mig även dom dåliga vi hade! Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, det är inte helt utan dig min vän!

HAHA kommer så väl ihåg när ni mobbade mig så jag inte kunde äta haha ;D <3 minnen för livet



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback