Pyssel  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-05-30  |  Tid: 21:26:22

Pysslat!




Ja, nu har jag gjort om min lilla postkorg. Det är absolut INTE världens snyggaste men det är i alla fall provisoriskt tills jag kommit på en snyggaste design till den :) Lär nog bli när vi målat i hallen.
När nu det blir ^^

Före:



Trist å tråkig.

Efter:



Den ser iaf liiiiiite bättre ut. Inte lika trist och tråkig. Men nej, den är inte super snygg o super hipp. Men ja, det är provisoriskt iaf :) Så jag är reltaivt nöjd. Köpte självhäftande krokar på ÖoB också för att sätta fast och förhindra borr/spikhål i väggen.

Imorgon ska jag förhoppningsvis grejja med lite annat. Även det ett pyssel projekt :D

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback