Gott & Blandat  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-05-07  |  Tid: 17:27:44

Omdömen om företag

Då jag sällan går på denna biograf så har jag inte så mycket dåligt att säga faktiskt. Har blivit bra bemött, filmen har börjat i tid. Men de verkar uttråkade i kassan, mer engagerad personal vore kanske på sin plats. Och kanske att man kan sätta upp lappar på dörrarna om filmerna som ska visas där den dagen så man verkligen går rätt. Samt att de bör bli bättre på att svara i telefon. Även fast det stått att de har öppen vissa tider så är det ingen som svarar i telefonen. Skriver man en öppet tid så bör personal som svarar i telefon va där.

Annars en mysig biograf, bekväma stolar och gott utrymme.



Jag har läänge använt mig av Tele2, innan det Comviq kontant länge. Men beslutade mig för att skaffa ett ab istället, mycket smidigare. Och har egentligen aldrig haft några problem med dem, och har jag det så har det gått att lösa som nu senaste gången då det blev missförstånd med mitt nya simkort. Men annars så har jag alltid tyckt att Tele2 varit bäst :) marknadsföringen genom Frank och hans son är ju i toppklass! Så jag rekomenderar helt klart Tele2!!

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell
DATUM: 2012-06-10      TID: 20:22:12     BLOGGADRESS: http://jannicelindell.blogspot.com

ok,där ser man. ja,jag tror inte man ska lita så mycket på denna sida! funkar rejta.se bra? får man bra betalt?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback