Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-05-14  |  Tid: 18:41:21

Grejjar o fixar!





Ja, helgen gick ju fort framåt ^^ Som vanligt när man gör massa skojjiga saker ;P
I lördags så va vi på premiären av Sommarstatt, fy fan vilken galen kväll! Helt jäkla toppen om man säger så. Kunde inte blitt bättre.
Som vanligt så går det inte att beskriva här utan man måste ha varit med för att förstå allt. Men det blev en lyckad förfest och sen så kom vi ju faktiskt IN denna gång ;) Fast han som uppträdde lär ju ungefär som att han skulle ha bett till Allah eller något.. hmm. Men goa skratt fick vi oss iaf!

Söndagen gick väl mest åt till att vara seg som en pinne ;P Fast vi åkte in till Örebro och hämtade min byrå :D Wiihoo! Jocke och svärfar hjälpte till. Toppen glad. Den är jätte fin, så nu ska jag bara slipa o slipa o grejja så den blir vit å snygg med lite assocearer ;)
Fast imorgon så blir det lite jobb på en toppen förskola. Mennaln 8,15-15,15 :) Så det är bara några få timmar. Sen så blire hem å greja.

Tycker mest att ja bara grejar här hemma nuför tiden. Men det blir ju så fint och det blir så bra. Så lika bra att fortsätta greja. Nu har jag ju som ja skrev längre upp byrån att greja med.
Så får vi se om det blir nåt mer jobb under veckan.

Nästa vecka ska jag försöka ta mig upp till Ludvika o plåta lite. Och i början av juni hoppas jag kunna ta mig till Sthlm för att plåta lite också. Vore nice att ha det avklarat innan man börjar sommarjobba, för då kommer jag ha fullt upp! Ett gött schema men det kommer bli fullt upp med mina 5 veckor i Kristinehamn :D Wiihoo!

Nee, nu ska jag ta å skriva klart min hemtenta å skicka in den så det är klart :)

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback