Videoinlägg  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-05-05  |  Tid: 21:43:59

Elof pratar med fåglarna ^^

Lördag idag då ^^ Mannen har spacklat i köket och varit toppen duktig! Och jag har varit på marknad med Angelique. Fyndade en del saker. Lägger upp bild eller ett video inlägg på det imorgon eller så. Så ni får se vad jag tillät mig shoppa trots mitt shoppingstopp. Men marknad är marknad :) Då måste man få unna sig något.
Imorrn så blir det nog att åka iväg till cheapy och köpa lite sandpapper så man kan slipa i köket så man kan tapetsera sen.

Nu har vi ätit lite mat. Haft tessa på besök också. Mucho trevligt ^^ Så det blir att fortsätta mysa under resten av kvällen och bara ta det chill :)
Ha en trevlig lördag.. fortsättning på den! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback