Videoinlägg  |   Kommentarer (3)
Datum: 2012-03-27  |  Tid: 18:12:06

Videoinlägg nr 3 :D


Här kommer video nummer 3, en del av mina favoritkläder :) Å sorry för att ja grejjar lite okontrollerat med håret i början ;P





Johannakga om Svar till Johanna o Tove:

Okok.. ja tkr iaf bilderna i din header e assnygga! e sj fotointresserad så tkr bildern e tagna i rätt vinkel o allt. dock undrar ja vfr du bara låtit den ena bilden redigerats? den till vänster synts att den är redigerad speciellt när man tittar på dom andra som är oredigerade.. dock ej överdrivet måste ja poängtera eftersom ja sj som sagt älska att fota så vet ja ju sdnt! ;) lr fasiken va drygt d lät.. nej men ja vet ju lite iaf ;D

vfr inte göra header där alla bilder e redigerade?:D kan du lägga upp bild på dom andra när dom oxå e de.. om du har bild villsäga :D?

åh va kul! längtar tills videon kmr.. som sagt arbetslös o när man inte har jobb så har man inte annat för sig än att kolla bloggar o så när man e hemma :P

du kan alltid ställa kameran på en hylla så du ser iaf att du syns, lr sätta datorn/webcamen i bra ljus så man ser o filma via den..

ok.. vad e du för modell om du skulle förklara sj? skulle du kunna tänka dig att göra plåtningar till herrtidningar som slitz o liknande lr vad e du för modell, vilket område liksom?:D

kul att du svarar så fort.. o upp med mer bilder brudenh..:D

kjam o pöss


Svar: Tack Johanna. Jag är nöjd med bilderna själv. Hmm, av den anledningen att den bilden såg bättre ut som redigerad än i original, fast de andra två ser ju super ut redigerade också, men faller väldigt mycket för det naturliga. Jag har planerat att försöka fixa en ny header med nya bilder snart, men har inte PhotoShop så kan inte göra det själv. Hade tänkt mig ha liite olika bilder i samm stil som den är nu tre på rad, men tre olika bilder :)

Fotoar du djur/natur/människor?

Hmm, får prova det där å se om det blir bra. Men en sminkvideo ska allt komma upp. Inga problem. Om jag får säga det själv så ser jag mig som glamour modell eftersom jag gör både naket och underkläder.. Fine Art som det kallas, inga direkt utviks bilder. Och det är inget jag vill göra heller. Eftersom Karlskoga är så pass litet som det är så skulle man göra utvik så skulle hela staden surra om det. Räcker med att man är ett svart får i släkten som misstycker det jag gör.

Tar med mig kameran till Älvsjö i helgen så ska försöka fota lite från mässan och hotellrummet o sådär. Så ni får se det också. :)

Kram å Puss :)

Enjoy videoinlägget där jag försöker va med så gott det går när jag visar upp kläderna :D

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: LinneaA
DATUM: 2012-03-27      TID: 20:41:21     BLOGGADRESS:

oj va mkt katter hur många har du?? :D

Postat av: Johanna
DATUM: 2012-03-27      TID: 21:05:13     BLOGGADRESS:

Okok.. jo d e alltid fint när d e naturligt men man tänker lr ja lägger fokus på de som ej e redigerade eftersom den vänstra bilden är så skarp o dom andra oskarpare lr vad man ska säga.. ja den i mitten är ju solklar.. den har ju fotografen fått till jäkligt bra. snyggt när den tas liksom lite nerifrån lr hur man ska säga :D



ja, ja fotar allt möjligt.. men framförallt porträtt o ja har ja kameran med mig ut så kan d ju bli andra bilder med .. men framför allt porträtt..



ja. d e nog ett bra val.. slitz o sdnt e bara för dumma blondiner hahaha nejdå.. men glamourmodell låter fint. tjänar du på d lr va jobbar du med?:D



kul video.. gilla den svarta klänningen med rynkor lr vad man ska kalla de.. :D den va snygg! köpt?

Postat av: Ewa
DATUM: 2012-03-27      TID: 21:09:42     BLOGGADRESS:

åh gud så fina kläder du har tjejen! riktigt balla! :D



oj va mkt kommentarer du får angående dina bilder.. många som följer din blogg? :) kul för dig. ja gilla skjortorna och skinnklänningen från lindex. har faktiskt en likadan som ja fick av syrran min.

lägg gärna upp frågestund snart med.. längtar tills d :D kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback