Dåliga dagar  |   Kommentarer (9)
Datum: 2012-03-23  |  Tid: 12:21:38

Trött på folk!




ZOOFIE: Sveriges största musikblogg om Svar på kommentar igen...:

Modell? Jo tjena...

Denna kommentar är inte godkänd. IP: 85.227.223.236


Citerar Stampes mamma ur Bambi: Har man ingenting snällt att säga , då säger man ingenting alls!

Så jävla onödigt att häva ur sig sånt där. Tur att jag har bra självförtroende och självkänsla att jag inte tar åt mig.
Glad att jag inte kommenterade hennes blogg när ja hitta den på en sida.

Patetiska människor det finns. Mind your own buisness bitch!


Kommentarer
Postat av: emelieresander
DATUM: 2012-03-23      TID: 15:07:09     BLOGGADRESS: http://emelieresander.blogg.se/

svar: självklart du får fråga det :) jag pluggar till Stylist sen i tvåan får man inrikta sig på nagelteraput eller make-up artist men jag ska välja nagelteraput :D


Postat av: emelieresander
DATUM: 2012-03-23      TID: 16:45:28     BLOGGADRESS: http://emeliereander.blogg.se/

svar: ja det går bra men triv inte i klassen men så fåre väl vara, ja det kommer jag :)


Postat av: emelieresander
DATUM: 2012-03-23      TID: 16:58:19     BLOGGADRESS: http://emelieresander.blogg.se/

svar: haha ah det fåru men då får du komma t den tråkiga staden västerås ;)


Postat av: veronica
DATUM: 2012-03-23      TID: 18:47:56     BLOGGADRESS: http://missfancydream.blogg.se/

Såna där kommentarer är så onödiga, bara kasta av sig sånt :)

Gillar din header förövrigt :)

Ha en fin kväll


Postat av: Daniel
DATUM: 2012-03-24      TID: 00:39:31     BLOGGADRESS: http://rymdtomten.blogg.se/

sv: lägger också över bilderna på en extern hårddisk, det skulle bli alldeles för många skivor om man brände till cd. Du får ha en bra dag själv :)


Postat av: Emma
DATUM: 2012-03-24      TID: 09:57:34     BLOGGADRESS: http://elms.blogg.se/

fin blogg!


Postat av: penny
DATUM: 2012-03-24      TID: 20:04:50     BLOGGADRESS: http://pennys.blogg.se/

Tack så mycket, ja man ska känna att det är rätt tid och att man verkligen vill. Det kommer nog tids nog ;)




Postat av: Tove
DATUM: 2012-03-25      TID: 00:24:24     BLOGGADRESS:

Hittade dig på modellbilder.. o undrar vad du menar med detta??



*börjar med att presentera mig själv. Alexandra heter jag. Och är bosatt här i staden Karlskoga. 23 år gammal.

Är en helt vardaglig tjej med humöret på topp och som just för tillfället arbetar inom vården.



Jag är öppen för de flesta förslagen när det gäller foto då jag vill testa på så mycket som möjligt. Man ska komma överens både som modell och fotograf vart gänserna går och vad man skall göra.



Jag vill helst göra betaljobb då jag sparar ihop till ett ingrepp och tänkte då att sessionerna kan bidra till detta. Men kan ställa upp på TFP också. Men främst betaljobb och sen beror det på vad det är för bilder vi tar också. Men sådant kommer vi överens om.



Vid intresse av plåtning så kan fler bilder mailas än de som ligger här på MB. Inga problem.



Hoppas vi hörs!

Hälsn Alexandra



vad menar du med: " Jag vill helst göra betaljobb då jag sparar ihop till ett ingrepp och tänkte då att sessionerna kan bidra till detta."

Vaf e d för ingepp du ska göra? Silikon? lr skrev du bah så? :O :D



NYYFIIKEN..



Postat av: Anonym
DATUM: 2012-03-25      TID: 14:52:15     BLOGGADRESS:

såg dig på modellbilder.. va e d för ingrepp du ska göra som du skrev på din presentation?? upptadera :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback