Svar på kommentar  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-03-27  |  Tid: 12:05:32

Svar till Ewa :)



Ewa om Svar på kommentar:

så det blev d linnet ändå. ja du ska ju gå efter vad du gillar o inte vad vi andra tkr. ja men dåså.. då får ja åka dit o kika om d finns kvar lr om dom får in igen med svart!! :D

gulligt att katten din ska vara med på hela tiden.. sött! :D

vad e d för mässa du ska på? ska du stå som värdinna lr vad blir d för ngt? :D

Svar: Först vill jag säga hur ROLIGT det är med kommentarer från dig Ewa :D Blir så glad varje gång det är något nytt från dig. Så bara för det så ska jag fixa ett videoinlägg idag :) Även om jag är förkyld och kanske låter hes.
Ja, det blev det linnet, har ju funderat kanske i 1,5 vecka sen ja såg det och tänkte att det är nu eller aldrig. Ja det tycker jag, det jag gillar med Gina också är att de inte bara riktar in sig på storlekarna S-M utan även M-XL o XXL på vissa plagg också. Ett brett urval av storlekar :D

Ja alltid är det någon katt som lyckas bli med på bild när jag fotar, små linslusar allihop.
Mässan jag ska på är en Äntligen Hemma mässa, jag ska vara värdinna och va trevlig mot folk som kommer till montern, prata om Folkduschen och demostrera duschväggarna, precis som han jag jobbar med ska göra. Men inte alltid lätt att vara själv. Man kan behöva en extra hand som hjälper till å är trevlig. ^^ Den är i Älvsjö mellan 30/3-1/4. Men stannar kvar tills den 2/4 för att hjälpa till å packa ihop.


Kommentarer
Postat av: Ewagbg
DATUM: 2012-03-27      TID: 14:33:33     BLOGGADRESS:

Ett videoinlägg.. Åh så skoj! Ja, jag kanske e förgammal egentligen att läsa bloggar.. är ju 40 nu så... men ja fastnade för den här bloggen o ja lär nog stanna ett bra tag :D

ja gina har bra urval på storlekar.. :D

vad blire för inlägg då? skulle gärna vilja se hur du sminkar dig lr om du kör på frågestund menar du är borta på mässan, så har ju folk någradagar på sig att fråga :D ja kommer bl.a fråga en hel del :)



Kramar Ewa




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback