Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-03-05  |  Tid: 11:33:44

Snabbt inlägg...




Jag är sämst på att uppdatera.
Ber om ursäkt för det.

Men har haft 4 intensiva dagar i Malmö, har hänt saker hela tiden, plåtat och vart på mässan, efter mässan har man haft fullt upp med andra grejer också.
Fått thai massage och ätit foundue.
Varit i Köpenhamn, plåtat igen. varit på mässan..

Jaa, det har gått i ett, har knappt varit på hotellrummet så därför har jag inte kunnat uppdatera något alls.
Skriver ett mer utförligt inlägg senare.. Kanske. Eller så fixar jag ett videoinlägg där ja kan berätta om mina dagar i Malmö..

Men ska bjuda på en bild från plåtningen ja hade i torsdags på förmiddagen innan mässan ^^
Är grymt nöjd med den :D

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback