Shopping  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-03-17  |  Tid: 18:51:19

Linnen från HM o svar på kommentar




Hallu!

Tänkte först svara på lite kommentarer lite snabbt..
Till en ladden92. Det är en kompis som tagit en del bilder på mig som du kommenterat på och jag vet inte vart eller i vilket program hon redigerar dem faktiskt. Men kan fråga henne och sen skriva det här :)
Och ja, jag tror säkerligen polisen kunnat ta fast mig eller ge mig böter eller så för de bilder vid järnvägen, är nog inte tillåtet nej att stå naken precis vart som helst. :P Men hade väl tur denna gången.
Jag och min vän bråkade om småsaker egentligen som blev stora, massa skitsnack och så vidare, folk som la sig i massa grejjer och förstorade osv.. Inget jag direkt vill dra upp här.
 
Och till KGAJohanna, kul att du hittade hit och hoppas du stannar kvar. Bilderna är som sagt en vän som tar, Jennie heter hon. Jag har en Canon Powershot SX30 IS som vi använt oss av. En riktigt bra kamera om jag får säga det själv.

Till er andra, det KOMMER ett videoinlägg inom kort. Jag lovar, men helgen är inte så direkt rolig att göra ett inlägg på när man umgås med pojkvännen.. Så ni får det på måndag ^^ Så jag tror ni överlever. Och då blir et efter jag jobbat. Så på måndag kör vi festskor!! LOVAR!
Va ju in på HM idag och hittade de linnen jag letade efter. Så köpte två. Så det ska ni få bilder på nu.


Ett vitt och grönrandigt.


Ett vitt och blårandigt.

Jag bröt trenden och inte köpte ett svart och vitrandigt!! Woho!

Har även varit uppe hos pappa med Jocke och käkat lite mat. Va trevligt tycker jag.
Nu blire chill i soffan. Myskläder på och så blire nog lite Gilmore Girls avsnitt ;P

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Johanna
DATUM: 2012-03-17      TID: 19:47:05     BLOGGADRESS:

Åh va fiina! Okejs.. aa d får du gör för vill gärna veta.. bilderna blir ju superfina :D både bra vinkel o redigering :D e hon fotograf?



japp ja blir kvar här :D

upp med bilder på killen din.. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback