Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-06-22  |  Tid: 12:32:59

Trevlig Midsommar!

 
 
 
Halli hallu!
Det va ju ett par dagar sen ja skrev, men har liksom jobbat och inte orkat skriva nåt heller så. Så skriver ett litet inlägg nu istället :)
Tänkte ja skulle önska alla där ute som läser bloggen en Glad och Trevlig Midsommar. Hoppas ni får en trevlig dag och helg.
Ät gott o drick gott!
Det ska vi göra idag :) Ska iväg till Jockes moster o käka o ha en trevlig kväll ^^ Blir nog super duper skulle ja tro. Och så imorgon så blir det grillat uppe hos pappa, grillspett, med diverse tillbehör. Mumsigt värre!! :D
Så det blir en bra helg detta. Ledig är jag också. Ännu bättre. (Om jag inte blir inringd vill säga) men det tror jag inte.
 
Kanske skriver om min Rabbit imorrn som jag fick med posten i onsdags ;) Den ifrån EasyLover.se alltså ^^
Glöm inte att ange ALPHA23 i MEDDELANDE rutan när ni beställer nåe därifrån :)
 
Puss Hej och ha en SUPER trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback