Shopping  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-06-28  |  Tid: 19:08:26

Rea på Gina :D

 
 
 
Ja, som jag sa i videoinlägget tidigare idag så va vi ju till Örebro och Marieberg en sväng :D Hade ju hoppats att rean på Gina skulel va roligare än va den faktiskt va.. :/ Men men, då sparade man lite pengar iaf.
Hittade två plagg iaf. Ett långt linne samt ett annat linne, somrig färg och lite kortare så man kan matcha det med något annat linne under.
 
 
 
Så är nöjd med det jag hittade i alla fall :)
 
Så tog vi en sväng på Djurens Canter med. Ska ju vänja katterna till att ha halsband tänkte jag ^^ Så hittade efter mycket om och men halsband till alla katterna. Även om det inte riktigt va såna jag ville ha. Hade ju velat ha helt enfärgade, men dessa får gå bra ändå. Ska bestämma ihop med Jocke vem som skall ha vilket. Han får välja helt själv vilket Sixten ska ha eftersom det är "hans" katt.
 
 
Så det blir nog bra. :)

Haha, bästa kommentaren idag är nog: Luddiga Ludde, Luddiga Gunnar, Luddiga Knut o Slampfisken ;)
Samt: Hon är ju lite speciell. Jag har ju sett hennes bilder o dom är ju lite.... (Kommentar från en brud) 

Haha jag tror jag dog lite då!!
Men helt klart en super trevlig dag som vanligt ihop med bästaste Angelique!
 
Puss Hej!
 

Kommentarer
Postat av: Angelique {kinkykitten}
DATUM: 2012-06-29      TID: 01:08:00     BLOGGADRESS: http://kinkykitten.nu

Hahaha jaa, undra vem som är speciell egentligen :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback