Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-06-13  |  Tid: 21:43:55

Krydda ditt sexliv ;)




Planerar du att krydda sexlivet med något? Men vet inte vad eller vilken sida du skall vända dig till?
Sexleksaker har alltid hjälpt folk att krydda vardagen och det intima.
Easylover är en sida jag alldeles nyligen upptäck med massa olika produkter, allt från kondomer, bondage, glidmedel, skämtartiklar till sexleksaker.
Jag har själv nu idag beställt hem en Rabbit som jag tänkte jag skulle testa, har inte haft någon riktig rabbit.
Just nu så är det 15% på HELA din beställning, och du får FRI frakt oavsett hur mycket du beställer. Och anger du koden: ALPHA23 i meddelande rutan när du beställer så får du en exklusiv produkt som är värd 100 kr!

Så vill du krydda till det lite extra i sovrummet, duschen eller vart det nu faller dig i smaken med en eller flera sexleksaker till riktigt bra priser, så kika in på Easylover. (Klicka på länkarna så kommer du dit direkt)
Och kom ihåg, du får 15% rabatt på din beställning. Fri Frakt. Och anger du koden: ALPHA23 så får du en exklusiv pordukt värd 100 kr med på köpet!

Tveka inte!!

Här är den jag hoppas ska trilla ner i min brevlåda snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback