Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-06-29  |  Tid: 12:20:17

Hasardspel.com

 
 
Spel på nätet kan va klurigt. Inte alla som har förstått innebörden med det eller förstår hur man gör eller ska göra. Jag har själv inte spelat så mycket på nätet, dels för att jag inte har ekonomi till det och dels för att jag alltid varit lite skeptisk till det med. Men man ser mer och mer reklamer på tv om spelsidor på nätet, reklamannonser på internet.
Så min erfarenhet om detta med spel på nätet är inte så stor faktiskt eftersom att jag inte testat det mer än på låtsas, utan att satsa pengar. Men skulle vilja lära mig mer.
Tar man sig bara tid att läsa igenom hur allt fungerar så är det nog mycket lättare. Något jag skulle vilja testa är roulette och black jack!
 
 
Alla vet ju hur Roulette är uppbyggt va? Om inte annat så ser ni det på bilden :)
 
 
Man satsar alltså på olika nummer och sen så snurrar man en kula i roulette hjulet och kulan hamnar sedan i ett fack med ett nummer. Har du satsat på det numret så vinner du alltså. På Hasardspel kan du läsa mer om hur det funkar!
Jag är själv inte så insatt i det men skulle vilja testa, och man kan läsa sig till mycket hur allt funkar på denna sidan! Väl värt att besöka.
 
Men jag är lite sugen på Black Jack också, har ju inte spelat det heller. Och vem skulle inte vilja vinna lite pengar? Det skulle ju vara det ultimata. Fast satsar man inget så vinner man inte heller. Så kanske får ta och testa det någon gång.
Det går alltså ut på att man spelar mot det så kallade huset eller dealern. Och man skall komma så nära 21 som möjligt. eller helst 21.
 
Det ser ut ungefär såhär om ni tittar på bilden.
 
 
Allt om Black Jack finns att läsa på sidan också.
Så gör ett besök på Hasardspel.com och läs om de olika spelen som finns i menyn till vänster. Där finns även flikar om Roluette och Black Jack som jag nämt här nu.
Båda spelen ligger under rubriken Speltoppen, så det är populära spel ;)
När du läst och satt dig in lite mer så finns det även flera olika spelsidor länkade som man kan få insättningsbonus via och så är det bara börja spela. Vinsterna är dessutom skattefria!
 
Så gör ett besök, det har jag gjort och det kan nog hända att jag börjar spela lite grann.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback