Gott & Blandat  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-01-10  |  Tid: 23:44:06

Brist på sysselsättning

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

För 10 år sen så va jag 13, och jag gick antagligen i skolan. Umgicks med kompisar och hade väl typ nyligen börjat högstadiet.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?


Hmm, för ett år sen så jobbade jag väl på nåt ställe, pluggade, flyttade till en ny lägenhet. Och ekonomin började krascha lite smått. 


3) FEM SNACKS DU GILLAR


* OLW Hjärtan
* Knattar (de där som är röda, gula o gröna)
* Chilinötter
* Jordnötsringar
* Lys Melk 


4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:


* Lars Winnerbäck - Timglas
* Linda Bengtzing - E de nåt fel på mig?
* Mange Makers - Mange bjuder
* Richard Marx - Hazard
Snöblind - Kan själv


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:


* Bli skuldfri
* Köpa ett hus
*Köpa ny bil (Volvo xc90)
* Göra min far och bror skuldfria
* Shoppa som en galning 


6) FEM DÅLIGA VANOR:


* Jag hinner sen
* Gör allt annat för att inte städa
* Äter oftast en gång om dagen om ja ije jobbar
* Vänder på dygnet när helgen kommer
* Är usel på att boka tvättid!
 

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:


*Festa
* Umgås med vännerna
* Shoppa när ekonomin tillåter (typ aldricg dock)
* Fått upp ögonen för träning
* Chilla 


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

* Skulle aldrig klä mig i något leopard mönstrat (tills jag köpte en rosa leopard klänning)
* Skulle aldrig köpa några vintage kläder eller ha på mig
* Något med massa spets å prål å sånt
* Dingel dangel grejjer som bara är ivägen
* Kommer inte på nåt mer. 


9) FEM FAVORITLEKSAKER:

* Mobilen
* Datorn
* Bilen
* Sängen
* Alkohol ;)


Kommentarer
Postat av: Macrus
DATUM: 2012-04-19      TID: 07:02:40     BLOGGADRESS:

Hej! Du skriver om att bli skuldfri, och du pratade även om det i frågestunden. Vad är det för skulder du har egentligen, och hur stora? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback