Dagligt  |   Kommentarer (3)
Datum: 2012-02-14  |  Tid: 23:14:02

Alla Hjärtans Dag <3


Hoppas ni haft en trevlig Alla Hjärtans Dag. Och "firat" med nära å kära eller den ni tycker extra mycket om. Denna dagen är inget för mig direkt faktiskt. Men jag kan ju önska er en trevlig dag liksom :)




Idag så blev det lunch på stan med Evelina. Riktigt trevligt ^^ Ibland får man unna sig lite, av mian välförtjänta pengar jag tjänade på att vara mässvärdinna.
Skulle ju ha varit på info träff på TC idag, men när jag vaknade imorse så va jag helt hes å kunde knappt prata, det hörde ju hon som svarade när ja ringde å fråga om det gick att flytta min plats till torsdag istället. Å så va ja riktigt tjock i näsan.. :( Vill bli frisk nu juh!
Men men, på torsdag ska ja ge mig iväg, sen skiter ja fan i hur hes jag är på morgonen.. Pojkvännen kan nog släppa av mig vid Transcom så kan jag ta mig en liten promenix hemåt sen efteråt å få lite frisk luft ;)

Hittade ett par riktigt snyga vinterskor idag med. Fastnade för dem, och gjorde det dummaste man kan göra, prova skorna, och de passade perfekt.. Fodrade typ tennisskor, för jag är inget för typ uggs, eller kängor eller nåt, vill att det ska se ut som narutliga skor. Och det gjorde dessa.. Vita, riktgit fiina! Och fodrade.. 349 kr på rea. Får åka förbi en sväng imorrn o kolla om de finns kvar, kanske lägga undan dom ett par dagar å fundera på om det är värt det, för nu verkade ju vintern helt plötsligt komma. Så får fundera lite.

Åkte hem å chillade lite innan det va dags att bege sig mot ett litet jobb pass på 4 timmar ^^ Det va trevligt. Ska jobba där den 24e feb också.

Sen är det ju det här med mässan också.. :/ Funderar fortfarande på om jag ska åka eller inte. Det ger ju pengar. Och jag behöver pengar. Och fick erbjudande om att va med i slutet av mars också. Det vore ju toppen, fast den i slutet av mars är i Sthlm iaf, lite närmre.
Vill säga ja till mässan, vill verkligen.. Men vette faan om jag borde.. Får fundera där med..

Nu ska jag snart gå å sova hade jag tänkt mig. Ska kika på ett avsnitt av Buffy bara. Sen sooova.

Så var det ju det här med video inlägg med.. Hmm, kanske imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2012-02-14      TID: 23:32:36     BLOGGADRESS:

tycker du ska testa med videoinlägg iaf.. kul o höra dej prata och kanske svara på frågor eller så med :D gör de till en vana.. blir intressantare med att se en video än o bara läsa massa text.. :D



upptadera även med mer bilder:D:D:D

Postat av: AMANDA - SMINKBLOGG OCH VARDAG!
DATUM: 2012-02-15      TID: 07:24:48     BLOGGADRESS: http://amandahhh.blogg.se/

Fin blogg du har :) kolla gärna in min och va med i dagens blogg! Kram


Postat av: Amanda
DATUM: 2012-02-15      TID: 13:43:02     BLOGGADRESS: http://amandahhh.blogg.se/

Hihi va snäll du är! :) kram!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback